Gouden Fietshanger
Quote: Origineel geplaatst door luna op 02 Oktober 2006
doet (ze) lang over. .
ja het duurt wel erg lang, ik heb al wel foto's gemaakt maar ik wacht nog op mijn vriend die ze op het forum wil zetten ze moeten nog kleiner gemaakt worden of zoiets, en ik weet niet hoe dat moet. ben namelijk nogal slecht met computers.
als het goed is zou hij vandaag ervoor zorgen dat de foto's erop staan.
Ik kan niet wachten!!!!!!!!!! Ik zet je website in mijn favorieten.
doet (ze) lang over. .
ja het duurt wel erg lang, ik heb al wel foto's gemaakt maar ik wacht nog op mijn vriend die ze op het forum wil zetten ze moeten nog kleiner gemaakt worden of zoiets, en ik weet niet hoe dat moet. ben namelijk nogal slecht met computers.
als het goed is zou hij vandaag ervoor zorgen dat de foto's erop staan.
Ik kan niet wachten!!!!!!!!!! Ik zet je website in mijn favorieten.
Quote: Origineel geplaatst door luna op 02 Oktober 2006
deze heb ik niet zelf gemaakt maar ooit eens besteld bij een firma, en kan ook in het goud geleverd worden.ik weet alleen niet of er campagnolo of shimano op zit
Aan de waslijnen te zien is het Shimano, verder vind ik hem wel gaaf
deze heb ik niet zelf gemaakt maar ooit eens besteld bij een firma, en kan ook in het goud geleverd worden.ik weet alleen niet of er campagnolo of shimano op zit
Aan de waslijnen te zien is het Shimano, verder vind ik hem wel gaaf
Ziet er prachtig uit.
Na de forum outfit ook allemaal maar een fietje aan een ketting. Kun je elkaar ook herkennen als forumlid als je niet op de fiets zit.
Na de forum outfit ook allemaal maar een fietje aan een ketting. Kun je elkaar ook herkennen als forumlid als je niet op de fiets zit.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
de hanger die ik zelf heb gemaakt komt op 19,95 in het zilver en de 2de op 24,95, in zilver. dit is exclusief ketting. en verzendkosten
voor andere maten of varianten in zilver/goud kun je me beter mailen info@zilveratelierdekort.nl
voor andere maten of varianten in zilver/goud kun je me beter mailen info@zilveratelierdekort.nl