connexlink met campa record ultra narrow
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hoi,
De enige Connex link die min of meer past op de huidige smalle Campa UN kettingen is die die oorspronkelijk bedoeld was voor de Wippermann Shimano compatibele kettingen.
Die link draagt het kenmerk 10S1 en is niet ideaal omdat ie nog net ietsje te breed is.
Ciao,
De enige Connex link die min of meer past op de huidige smalle Campa UN kettingen is die die oorspronkelijk bedoeld was voor de Wippermann Shimano compatibele kettingen.
Die link draagt het kenmerk 10S1 en is niet ideaal omdat ie nog net ietsje te breed is.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Ik weet niet of je er nog wat aan hebt, maar met mijn vorige ketting, een Chorus Ultra Narrow, reed ik met een KMC link. Dit werkte prima.
Ik heb m alleen nooit losgehaald, er zijn zoveel manier om de ketting goed te reinigen dat (zoals Sharkman me toen al zei) het eigenlijk niet nodig is. Maar ja, de één vind dit de handig, de ander dat.....
Ik heb m alleen nooit losgehaald, er zijn zoveel manier om de ketting goed te reinigen dat (zoals Sharkman me toen al zei) het eigenlijk niet nodig is. Maar ja, de één vind dit de handig, de ander dat.....
Ik gebruik momenteel in combinatie met een ultra narrow een wippermann / connex 10sp schakel. Deze schakel is wel wat breder dan de ultra narrow schakels en is dus niet ideaal. Ik heb er overigens nooit problemen mee ondervonden.
In de laatste of een-na-laatste fiets las ik dat KMC tegenwoordig sluitschakels levert voor de ultra-narrow. Deze ga ik vanaf nu dan maar gebruiken. Kijk voor een beschrijving eens hier:
http://www.totalcycling.com/index.php/p ... _LINK.html
In de laatste of een-na-laatste fiets las ik dat KMC tegenwoordig sluitschakels levert voor de ultra-narrow. Deze ga ik vanaf nu dan maar gebruiken. Kijk voor een beschrijving eens hier:
http://www.totalcycling.com/index.php/p ... _LINK.html
Alle huidige Campagnolo kettingen (Veloce, Chorus èn Record) zijn inmiddels van het "Ultra Narrow" (5.90mm) type.
Ik gebruik een KMC link voor mijn Chorus ketting, die met een "Pin Length" van 5.90mm, speciaal (/uitsluitend) voor Campagnolo Ultra Narrow kettingen bestemd is.
Zie bijvoorbeeld hier: [Linkje]
Plaatje klopt niet, de omschrijving wel, en heb ook de juiste versie ontvangen!
Niet echt goedkoop, maar wel handig vind ik zelf.
Ik gebruik een KMC link voor mijn Chorus ketting, die met een "Pin Length" van 5.90mm, speciaal (/uitsluitend) voor Campagnolo Ultra Narrow kettingen bestemd is.
Zie bijvoorbeeld hier: [Linkje]
Plaatje klopt niet, de omschrijving wel, en heb ook de juiste versie ontvangen!
Niet echt goedkoop, maar wel handig vind ik zelf.