Alles over vakanties op én met de fiets

waar heen in het voorjaar?

wllm
Forum-lid

wllm 18 nov 2006 11:16

Quote: Origineel geplaatst door wllm op 18 November 2006
Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 15 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Mijke op 15 November 2006Ik probeer je website te openen maar hij doet het niet! Zo win je natuurlijk geen klanten...

Los van het feit dat je je met spam niet populair maakt op een forum.

Vorige berichtje was een foutje.
Misschien was ik op dat moment de site aan het updaten?
Deze link moet zeker werken.
spamalarm
Il Grasso, ik begrijp jou opmerking over spam niet.

wolfy
Forum-lid

wolfy 18 nov 2006 14:28

Quoten: Origineel geplaatst door wllm op 18 November 2006Quote: Origineel geplaatst door wllm op 18 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Mijke op 15 November 2006Ik probeer je website te openen maar hij doet het niet! Zo win je natuurlijk geen klanten...

spamalarm

Ik denk dat Il Grasso bedoelt dat je in je eerste post op dit forum reclame maakt voor je eigen bedrijf.
Persoonlijk heb ik mij er overigens niet aangestoord. Het ziet er goed uit en ik heb je site gebookmarked
hardrijdster, geen wielrenster

edvr
Forum-lid

edvr 18 nov 2006 23:25

Wij zijn ook van plan om op trainingskamp te gaan in het voorjaar naar Spanje.Heeft er iemand hier al ervaring met bepaalde gebieden liefst wel zo ver mogelijk naar het noorden want we moeten met de auto.Is het eigenlijk een beetje goed fietsen op de spaanse wegen(drukte,agressief)?

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 20 nov 2006 09:34

Quoten: Origineel geplaatst door edvr op 18 November 2006

Wij zijn ook van plan om op trainingskamp te gaan in het voorjaar naar Spanje.Heeft er iemand hier al ervaring met bepaalde gebieden liefst wel zo ver mogelijk naar het noorden want we moeten met de auto.Is het eigenlijk een beetje goed fietsen op de spaanse wegen(drukte,agressief)?

de kustweg van loret de mar naar het noorden is fantastisch mooi en rustig. vanuit loret kun je zelfs naar 1500 m hoogte fietsen en het binnenland is mits enige kennis van de streek ook rustig.
misschien eens zoeken naar parcours via:
http://www.bikely.com/maps/bike-path/
vanuit rosas en playa de aro kun je mits een kleine verplaatsing met de auto (50 a 70 kms) in de pyreneen fietsen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

premmit
Forum-lid

premmit 30 nov 2006 09:45

Een heel goede locatie is het eiland Lanzarote (Canarische eilanden) en dan specifiek Club La Santa, helemaal ingericht voor sporters. 

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 30 nov 2006 12:19

Quote: Origineel geplaatst door Premmit op 30 November 2006
Een heel goede locatie is het eiland Lanzarote (Canarische eilanden) en dan specifiek Club La Santa, helemaal ingericht voor sporters.

Dat is zeker top! Ben er twee keer geweest.
Dit jaar ga ik voor het eerst naar Gran Canaria.
Reden: we gaan 2 weken en Gran Canaria is groter dus meer verschillende routes te rijden en ik heb het op Lanzarote zo onderhand wel gezien.

Maar La Santa is super! Te boeken via Henk Lubberding: lubberding@planet.nl

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 30 nov 2006 12:20

Quote: Origineel geplaatst door edvr op 18 November 2006

Benidorm... als je daar de stad uit bent is het goed te doen in de bergen!

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 30 nov 2006 13:20

Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 30 November 2006

Quote: Origineel geplaatst door edvr op 18 November 2006

'k denk als je zuiver om te trainen gaat dat je dan beter Calpe neemt. Verleden jaar vanuit Benidorm een paar ritten gereden en het duurt toch een 12-tal kms voor je wat rustige wegen vindt. De weg van Benidorm naar Calpe is echt een gevaarlijke weg: je moet er afritten dwarsen waar auto's tegen 90 kms /uur komen aangevlogen.
Ook is het parcours eens je Benidorm verlaten hebt en het binnenland inrijdt vrij zwaar.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 30 nov 2006 13:45

Quote: Origineel geplaatst door fiedoo op 30 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 30 November 2006Quote: Origineel geplaatst door edvr op 18 November 2006

'k denk als je zuiver om te trainen gaat dat je dan beter Calpe neemt. Verleden jaar vanuit Benidorm een paar ritten gereden en het duurt toch een 12-tal kms voor je wat rustige wegen vindt. De weg van Benidorm naar Calpe is echt een gevaarlijke weg: je moet er afritten dwarsen waar auto's tegen 90 kms /uur komen aangevlogen.Ook is het parcours eens je Benidorm verlaten hebt en het binnenland inrijdt vrij zwaar.

Vanaf het hotel waar wij zaten duurde het inderdaad een klein half uurtje voor we in de bergen zaten. Calpe is hemelsbreed gezien niet zo heel ver weg maar je kunt dan de hele andere kant op fietsen. Vanuit Benidorm het binnenland in, vond ik persoonlijk niet zo erg zwaar.
Het probleem toen wij er waren was dat er ijs en sneeuw lag en in de bergschaduw was het ijs niet ontdooid... We kwamen een bocht om en eerst ging nr 1 op haar plaat, nr 2 keek achterom en ging ook, toen ben ik er uit solidariteit maar bij gaan liggen... hihi. Omdat er auto's vol in de remmen moesten voor ons en het ijsplateau dat op de weg lag, klapten er daar weer auto's achterop omdat die door bleven glijden. Hele ravage maar goed... dat zal niet elk jaar hetzelfde zijn hoop ik.

Persoonlijk vind ik tot nog toe Mallorca nog het mooiste om te fietsen als je naar een Spaans gebied wilt. Lanzarote is mooi maar zo 'kaal'. Gran Canaria ga ik nog ontdekken!

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 04 dec 2006 09:02

Waarschijnlijk ben je ook verleden jaar eind februari - begin maart in Benidorm geweest. 't was daar echt rotweer toen ( slechtste in 50 jaar).
Met vrij zwaar bedoelde ik : voor iemand die nog niet echt in conditie is, wanneer je op scherp staat is het niet zo zwaar.
'k ben toch verleden jaar via guadelest tot 900 m hoogte geklommen: erg mooi parcours.

bigm
Forum-lid

bigm 04 dec 2006 23:05

spamalarm

adverteerders moeten betalen voor reclame dit wordt dus beschouwt als spam

Plaats reactie