Laten uitmeten bij BioRacer
Een meetcentrum waar ze je zadels aansmeren kun je in mijn ogen niet helemaal serieus nemen.T.Trapper schreef:@ Balenaar : 3 leden van m'n club zijn vorig jaar bij Bullen geweest en waren er zeer tevreden van. Wel raar dat ze nu, op aanradenvan Bullen, alledrie met een San Marco Regal zadel rondrijden.
Longue schreef:@dieseltje
Ik heb er momenteel een ja. Zit er goed op. Heb toch nergens last van. Maar ik ga een nieuwe kopen en daarom dacht ik eraan om me te laten opmeten.
Laten opmeten is natuurlijk altijd goed, maar de uitkomsten van zulke metingen/berekeningen zijn niet altijd wat je wellicht zoekt. Sommige systemen gaan wellicht uit van een sportieve zit andere van een kortere hogere houding of wellicht van een één of ander gemiddelde. Dit is vaak niet precies wat je zoekt. Dus mijn advies is om de uitkomsten van de meting goed te spiegelen aan de maten van je huidige fiets en deze zonodig naar eigen inzicht aan te passen. Dat heb ik ook gedaan en ben toch erg blij met dat frame maatje kleiner omdat ik van een sportieve zit hou!
Dus wat belangrijk kan zijn als uitgangspunt van je nieuwe fiets is de geometrie van je huidige racer en wellicht de wens om een beetje dieper, hoger, langer of korter te zitten. Succes!
No pain no gain, no guts no glory!
Zelf bij Bullen geweest aug. 2007 en prima behandeld geweest. En die zadelkeuze ben je helemaal vrij in , rij zelf op fizik arione en die keurde hij zeker niet af. Hij babbelt misschien wat uitvoerig maar is wel rechtuit. In mijn ogen wel een honderd euro waard, zeker als je lange cyclo's rijdt.
LOOK 386I
@ balen naar ik ben jaren geweest bij raymond (bioracer) en kmoet zeggen ze doen er vak wel goed
deze winter ben ik bij body2bike geweest in overpelt /neerpelt
en deze doen zeker der best met veel ervaring robyn en henk hebben tal van referenties kijk maar eens op de website
deze winter ben ik bij body2bike geweest in overpelt /neerpelt
en deze doen zeker der best met veel ervaring robyn en henk hebben tal van referenties kijk maar eens op de website
Heeft iemand ervaringen met http://www.fietsland.com/ ? 't Schijnt dat ze daar alles met lasermetingen doen (ook voor het zadel)
-
- Forum-lid
Iemand al eens de meting bij Chris Brands laten doen? Ben wel benieuwd naar ervaringen.
Ben zelf een keer bij Bullen geweest, maar toch niet helemaal tevreden.
Ben zelf een keer bij Bullen geweest, maar toch niet helemaal tevreden.