Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 27 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 27 Augustus 2006
Quick-Step valt toch weg? Dus omlaag met die prijzen....
Ja. Het vielt bij Time anders niet uit te houden... volledig de Amerikaanse markt (en zelfs hun andere Pro Tour ploeg) moest wachten van zodra weer frames naar QuickStep gingen. Allemaal leuk en wel, maar zo'n bedrijf blijft boven water bij gratie van de verkoop. Als je 't mij vraagt gok ik dat de prijzen op hetzelfde niveau blijven, om de kater weg te spoelen.
Vandaar ook mijn bij die prijzen omlaag want dat gebeurt toch niet, ofnooit op het niveau dat ze zouden kunnen rekenen als die kosten wegvallen.
Zelfde met de benzineprijzen, zodra een vat olie $ 0,02 duurder is gaat die kolereprijs omhoog binnen no-time, maar zodra die vaten olie ook maar iets goedkoper worden gaan die prijzen pas een dag of twee later omlaag en dan ook maar met € 0,01 cent ofzo!
Time
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 28 Augustus 2006
Er is nog niets beslist of quickstep van fietsen zou gaan veranderen !Ik weet dat er momenteel 2 merken een erg leuk voorstel aan quickstep hebben gedaan (mag helaas er nog niets over vertellen)
ProRace ?
Er is nog niets beslist of quickstep van fietsen zou gaan veranderen !Ik weet dat er momenteel 2 merken een erg leuk voorstel aan quickstep hebben gedaan (mag helaas er nog niets over vertellen)
ProRace ?
-
- Forum-lid
Time heeft nog een contract met Quick step tot 2008...
Quoten: Origineel geplaatst door contador120 op 28 Augustus 2006
Lol... zowat iedereen die het WIL weten, weet ondertussen min of meer waarmee QuickStep volgend jaar zal rondrijden en dan kom jij met deze kwakkel af! @ Balenaar: er is tussen die voorstellen al een keuze gemaakt hoor, maar dat zullen ze jou natuurlijk niet zeggen.
Lol... zowat iedereen die het WIL weten, weet ondertussen min of meer waarmee QuickStep volgend jaar zal rondrijden en dan kom jij met deze kwakkel af! @ Balenaar: er is tussen die voorstellen al een keuze gemaakt hoor, maar dat zullen ze jou natuurlijk niet zeggen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
vertel dan maar eens met welke fietsen Quick Step volgend jaar zal rondrijden
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 28 Augustus 2006
Specialized? In combinatie met SRAM?
Dit heb ik al te horen gekregen. Heb ik trouwens ook hier ergens gepost Specialized frames zijn wel nice, SRAM daarentegen ziet er niet uit. Of het natuurlijk waar is :p
Specialized? In combinatie met SRAM?
Dit heb ik al te horen gekregen. Heb ik trouwens ook hier ergens gepost Specialized frames zijn wel nice, SRAM daarentegen ziet er niet uit. Of het natuurlijk waar is :p