B.O.C. fietssupermarkten komt naar NL
-
- Forum-lid
- Contact
OK, maar ff terug naar het topic, per wanneer wordt BOC in NL (speciaal in Zwolle) verwacht?
-
- Forum-lid
Heb in Hamburg al 2 fietsen bij BOC gekocht. Een crossbike en een racefiets. Deze was in juli in de aanbieding en ging er ook nog eens 20 opruimingskorting af. 800,- met Ultegra groep. Prima fiets!!!
Link
Dat is een "echtes Schnäppchen", zoals ze hier in D zeggen. Met de service bij BOC ben ik ook tevreden.
Groet
Erik
Link
Dat is een "echtes Schnäppchen", zoals ze hier in D zeggen. Met de service bij BOC ben ik ook tevreden.
Groet
Erik
>Met de service bij BOC ben ik ook tevreden.
Dan ben jij snel tevreden, want ik heb er zelf ook een Crossroad Comp gekocht en de fiets is prima, maar hij was gewoon KL*$ afgemonteerd. Dat heb ik allemaal over laten doen hier.
Gr, Diogenes
Dan ben jij snel tevreden, want ik heb er zelf ook een Crossroad Comp gekocht en de fiets is prima, maar hij was gewoon KL*$ afgemonteerd. Dat heb ik allemaal over laten doen hier.
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Heb een duitse collega in een niet nader te noemen fietsenzaak, die het BOC concept kent. Hij zelf moest lachen toen ik vertelde dat BOC naar Nederland komt. Service blijken ze daar niet te kennen.
zoals hier al eerder is gezegd: fietsen komen on afgemonteerd aan en ze maken er een puinhoop van.
Wel heeft BOC flink druk kunnen zetten op de prijzen in fietsenwinkels. Een ´prijzendaling´ zit er sowieso al in Nederland aan te komen in de fietsenbranche nu de concurrentie met het internet zo groot wordt.
zoals hier al eerder is gezegd: fietsen komen on afgemonteerd aan en ze maken er een puinhoop van.
Wel heeft BOC flink druk kunnen zetten op de prijzen in fietsenwinkels. Een ´prijzendaling´ zit er sowieso al in Nederland aan te komen in de fietsenbranche nu de concurrentie met het internet zo groot wordt.
Train ze!
-
- Forum-lid
@Diogenes
Heb jij hem in de winkel of via Internet gekocht??
Mijn fietsen waren perect afgemonteerd. Ik ben heel tevreden. De service in dit filiaal in Hamburg is in ieder geval goed. De verkoper was zeer competent en had veel tijd. Hoe deze ergens anders is,weet ik natuurlijk niet.
Heb jij hem in de winkel of via Internet gekocht??
Mijn fietsen waren perect afgemonteerd. Ik ben heel tevreden. De service in dit filiaal in Hamburg is in ieder geval goed. De verkoper was zeer competent en had veel tijd. Hoe deze ergens anders is,weet ik natuurlijk niet.
Ik heb hem via internet gekocht: voorderailleur was slecht gemonteerd en verkeerd afgesteld. De kabel was kapot. De remmen waren verkeerd afgesteld (liepen aan. De wielen heb ik meteen vervangen zonder 1 meter er mee gereden te hebben, de buitenkabels waren te lang, de derailleur pat was niet gericht en ga zo maar door.
Gr, Diogenes
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido