Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 21 Augustus 2006
Ben bang dat ze bij Rabo niet al te veel zeggen. Ik ken een mechanieker van de Rabo persoonlijk, maar hij laat zich nooit echt uit over het materiaal. Dat mogen zij ook niet. Denk dat het een beetje hetzelfde verhaal is als bij Discovery. (Trouwens bij alle ploegen.) Casran vertelde ooit dat hij daar een mechanieker kent die ook nooit echt veel wil zeggen. Of niet Casran?
Ja, het hangt wat van persoon tot persoon af... maar dikwijls krijg je niet te veel te horen, ofwel uit professionaliteit, ofwel omdat ze 't zelf niet weten, ofwel omdat je niet kennen, ofwel omdat ze niet genoeg strepen op hun schouders hebben en zich niet gedekt voelen voor wat ze zeggen.Bij QuickStep en T-Mobile ken ik dan wel weer mecano's die me vrij veel zeggen, als ik ze zie (wat er de laatste tijd niet echt van komt).
Ik denk trouwens al de hele tijd dat wat record freak zegt juist zal zijn: gewoon oude Corsa CX tubes die ze nog hebben... met dat voorbehoud dat die Corsa CX'en eigenlijk wat donkerder waren.
Ik zie dat ook Posthuma met deze tubes rijdt... jammer genoeg kan ik het op de foto niet aflezen (als het aflezen als iets opbrengt; er kan net zo goed een verkeerd logo op staan).
Welke tuben zijn dit?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -