Quoten: Origineel geplaatst door chevalier op 15 Augustus 2006
Na enig speurwerk weet ik de naam van de renner : Manuele Mori hij vertelde wel dat ie in frankrijk woont, maar of ie ook een fransman is dat weet ik dus niet. Het kan dus ook een italiaan zijn,die in frankrijk woont.
Dit is de beste man.
Ik weet niet wat voor nationaliteit hij heeft maar zijn pens is zwitsers staat er op zijn shirt.
Eneco Tour
-
- Forum-lid
Zoals belooft hier een paar foto,s van de Eneco tour.
En zoals jullie kunnen zien, heb ik dus het geluk gehad om met Tom Boonen en Magnus Backstedt op de foto te mogen, Hincapie kon ik alleen vannaf ze fiets fotograveren hij stopte even voor de foto, en voor de rest kon er geen lachje vanaf. Maar het was wel heel leuk daar in Wieringerwerf Tom Boonen kwam aanrijden om naar het podium te gaan om de presentie lijst te tekenen, heb je even tijd voor een foto vroeg ik aan hem. Ik heb altijd tijd was het antwoord van Tom en dan op ze Belgisch (Prachtig). En backstedt kwam ik bij hun teambus tegen en die vond het ook prima even op de foto, en ik heb nog even een praatje met hem kunnen maken. Het is wel een aardige gast trouwens en maar 10 cm kleiner dan ondergetekende Backstadt is 193 cm lang.
En voor de rest heb ik veel foto,s gemaakt van fietsen en ploegenwagens, en veel bekende renners gezien. Alleen moest je soms wel goed kijken om iemand te herkennen en vaak staat hun naam ook wel op hun fiets .
Maar dat was dus een leuke morgen Eneco tour in wieringerwerf.
Die van Tom en ondergetekende en Backstedt die laten we afdrukken en lijsten we in.
Kan me voorstellen dat sommige een moord doen om met de wereldkampioen op de foto te mogen, maar bij mij was het dus geluk.
Vanochtend bij de start in Den Bosch ook ff wezen kijken ! Was erg leuk. Je kon erg gemakkelijk dicht bij de renners komen, het was er namelijk helemaal niet druk.
De renner op de foto hierboven stopte vlak bij mij om ff een praatje te maken met een bekende. Heb alleen geen flauw idee wie hij is......!
Iemand een idee..?
De renner op de foto hierboven stopte vlak bij mij om ff een praatje te maken met een bekende. Heb alleen geen flauw idee wie hij is......!
Iemand een idee..?
"Afstappen is geen optie"
Leuk allemaal! Moet toch ook maar eens naar een startplaats gaan....
p.s. het ziet er uit alsof de fietsen van die profs soms heel makkelijk te jatten zijn, gebeurt dat wel eens?
p.s.2 beetje vreemd dat BMC de Phonak fietsen niet in wit/geel/groen levert.
p.s. het ziet er uit alsof de fietsen van die profs soms heel makkelijk te jatten zijn, gebeurt dat wel eens?
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 19 Augustus 2006
Inderdaad daar heb je gelijk in , die dure fietsen staan gewoon buiten tegen die bussen aan, en als er iemand dus zon fiets zou willen stelen zou dat wel kunnen ,als er niet gekeken wordt.
Inderdaad daar heb je gelijk in , die dure fietsen staan gewoon buiten tegen die bussen aan, en als er iemand dus zon fiets zou willen stelen zou dat wel kunnen ,als er niet gekeken wordt.