Time ASX Titan Crankset
-
- Forum-lid
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 09 aug 2006 15:51
De tour is met een kleiner verschil wel eens verloren. Dus wie weet wint volgend jaar wel iemand de tour dankzij zo'n super Time Crankstel
Pinarello wint toch de tour
Quoten: Origineel geplaatst door Paris Carbon op 11 Augustus 2006
Pinarello Paris Carbon wint toch de tour
Tja, ik wil je niet teleurstellen, maar Pereiro is nu uitgerekend één van de rijders die de voorkeur geven aan de eigenschappen van het Magnesium Dogma FP frame.
Van de website van Pinarello:
...... Pereiro Sio rode his Pinarello Dogma FP back into the lead at the Tour today and hopes to keep the lead until Paris on Sunday.
Tijd voor een nieuw onderschrift misschien?
Pinarello Dogma FP wint toch de tour!
Pinarello Paris Carbon wint toch de tour
Tja, ik wil je niet teleurstellen, maar Pereiro is nu uitgerekend één van de rijders die de voorkeur geven aan de eigenschappen van het Magnesium Dogma FP frame.
Van de website van Pinarello:
...... Pereiro Sio rode his Pinarello Dogma FP back into the lead at the Tour today and hopes to keep the lead until Paris on Sunday.
Tijd voor een nieuw onderschrift misschien?
Pinarello Dogma FP wint toch de tour!
Harde wind is meestal tegen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 09 aug 2006 15:51
Tja, dit is de marketing van Pinarello, echter op veel foto's en op TV is het toch duidelijk anders te zien.
Pinarello wint toch de tour
Ziet er eerder uit als een omgekat alu frame......
Wat betreft dat crankstel: die 580 gram zou ik weleens willen wegen. Time is vaak nog erger dan Deda met haar gewichtclaims. Met een 175 mm record 2003 crankstel en Phil Wood Ti as (goed voor rijders tot 120 kg) zit ik op een gewogen 665 gram. Time kennende zou het me niet verbazen als er in werkelijkheid misschien 30 gram gewonnen wordt. Mooi vinidt ik het niet (smaak) maar alles zal afhangen van de prijs, onder de 500 Euro en het is interessant, erboven en een THM clavingula (nog veel lichter) zou mijn keus zijn.
Wat betreft dat crankstel: die 580 gram zou ik weleens willen wegen. Time is vaak nog erger dan Deda met haar gewichtclaims. Met een 175 mm record 2003 crankstel en Phil Wood Ti as (goed voor rijders tot 120 kg) zit ik op een gewogen 665 gram. Time kennende zou het me niet verbazen als er in werkelijkheid misschien 30 gram gewonnen wordt. Mooi vinidt ik het niet (smaak) maar alles zal afhangen van de prijs, onder de 500 Euro en het is interessant, erboven en een THM clavingula (nog veel lichter) zou mijn keus zijn.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 13 Augustus 2006
Ziet er eerder uit als een omgekat alu frame......
Wat betreft dat crankstel: die 580 gram zou ik weleens willen wegen. Time is vaak nog erger dan Deda met haar gewichtclaims. Met een 175 mm record 2003 crankstel en Phil Wood Ti as (goed voor rijders tot 120 kg) zit ik op een gewogen 665 gram. Time kennende zou het me niet verbazen als er in werkelijkheid misschien 30 gram gewonnen wordt. Mooi vinidt ik het niet (smaak) maar alles zal afhangen van de prijs, onder de 500 Euro en het is interessant, erboven en een THM clavingula (nog veel lichter) zou mijn keus zijn.
TOUR Juli 2006:
Gewicht TIME ASX Titan 624 gr incl. schrauben, Blätter und Lager.
Clavicula 567 gr. aber Fahrergewicht beschränkt auf maximaal 85 kg.
Wat kost zo'n Claviculaset ?
Ziet er eerder uit als een omgekat alu frame......
Wat betreft dat crankstel: die 580 gram zou ik weleens willen wegen. Time is vaak nog erger dan Deda met haar gewichtclaims. Met een 175 mm record 2003 crankstel en Phil Wood Ti as (goed voor rijders tot 120 kg) zit ik op een gewogen 665 gram. Time kennende zou het me niet verbazen als er in werkelijkheid misschien 30 gram gewonnen wordt. Mooi vinidt ik het niet (smaak) maar alles zal afhangen van de prijs, onder de 500 Euro en het is interessant, erboven en een THM clavingula (nog veel lichter) zou mijn keus zijn.
TOUR Juli 2006:
Gewicht TIME ASX Titan 624 gr incl. schrauben, Blätter und Lager.
Clavicula 567 gr. aber Fahrergewicht beschränkt auf maximaal 85 kg.
Wat kost zo'n Claviculaset ?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40623
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Kan niet zien of er golfjes is dat alu frame zitten op de bovenbuis. Misschien is het wel een Dogma...
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 13 Augustus 2006
Kan niet zien of er golfjes is dat alu frame zitten op de bovenbuis. Misschien is het wel een Dogma...
Je kan Dogma op de zitbuis lezen, verder al meerdere pics gezien die dit duidelijker tonen.
Kan niet zien of er golfjes is dat alu frame zitten op de bovenbuis. Misschien is het wel een Dogma...
Je kan Dogma op de zitbuis lezen, verder al meerdere pics gezien die dit duidelijker tonen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40623
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Hmmm, dat had ik zelf kunnen bedenken :S
Overigens hebben ze ook nergens geclaimd dat er alleen met de Paris FP carbon in gefietst. Merken pakken natuurlijk wel vaker 1 model wat voor het pleps beschikbaar komt in de teamkleuren.
Overigens hebben ze ook nergens geclaimd dat er alleen met de Paris FP carbon in gefietst. Merken pakken natuurlijk wel vaker 1 model wat voor het pleps beschikbaar komt in de teamkleuren.
Less is bore