Pagina 2 van 2

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 11 aug 2006 23:51
door pariscarbon
De tour is met een kleiner verschil wel eens verloren. Dus wie weet wint volgend jaar wel iemand de tour dankzij zo'n super Time Crankstel

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 12 aug 2006 12:38
door ronengels
Quoten: Origineel geplaatst door Paris Carbon op 11 Augustus 2006

Pinarello Paris Carbon wint toch de tour


 
Tja, ik wil je niet teleurstellen, maar Pereiro is nu uitgerekend één van de rijders die de voorkeur geven aan de eigenschappen van het Magnesium Dogma FP frame.
Van de website van Pinarello:
...... Pereiro Sio rode his Pinarello Dogma FP back into the lead at the Tour today and hopes to keep the lead until Paris on Sunday.
Tijd voor een nieuw onderschrift misschien?
Pinarello Dogma FP wint toch de tour!

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 12 aug 2006 13:23
door scepticus
Quote: Origineel geplaatst door Ron Engels op 12 Augustus 2006
Pinarello Dogma FP wint toch de tour!


Lol

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 12 aug 2006 23:12
door pariscarbon
Tja, dit is de marketing van Pinarello, echter op veel foto's en op TV is het toch duidelijk anders te zien.

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 12 aug 2006 23:16
door scepticus
Voor zover ik weet hebben carbon frames geen lasnaden

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 13 aug 2006 12:07
door sharkman
Ziet er eerder uit als een omgekat alu frame......
Wat betreft dat crankstel: die 580 gram zou ik weleens willen wegen. Time is vaak nog erger dan Deda met haar gewichtclaims.  Met een 175 mm record 2003 crankstel en Phil Wood Ti as (goed voor rijders tot 120 kg) zit ik op een gewogen 665 gram.  Time kennende zou het me niet verbazen als er in werkelijkheid misschien 30 gram gewonnen wordt.  Mooi vinidt ik het niet (smaak) maar alles zal afhangen van de prijs, onder de 500 Euro en het is interessant, erboven en een THM clavingula (nog veel lichter) zou mijn keus zijn.

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 13 aug 2006 13:30
door dingo
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 13 Augustus 2006


Ziet er eerder uit als een omgekat alu frame......
Wat betreft dat crankstel: die 580 gram zou ik weleens willen wegen. Time is vaak nog erger dan Deda met haar gewichtclaims.  Met een 175 mm record 2003 crankstel en Phil Wood Ti as (goed voor rijders tot 120 kg) zit ik op een gewogen 665 gram.  Time kennende zou het me niet verbazen als er in werkelijkheid misschien 30 gram gewonnen wordt.  Mooi vinidt ik het niet (smaak) maar alles zal afhangen van de prijs, onder de 500 Euro en het is interessant, erboven en een THM clavingula (nog veel lichter) zou mijn keus zijn.


TOUR Juli 2006:
 
Gewicht TIME ASX Titan 624 gr incl. schrauben, Blätter und Lager.
Clavicula 567 gr. aber Fahrergewicht beschränkt auf  maximaal 85 kg.
Wat kost zo'n Claviculaset ?
 

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 13 aug 2006 13:45
door daniel1975
Kan niet zien of er golfjes is dat alu frame zitten op de bovenbuis. Misschien is het wel een Dogma...

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 13 aug 2006 13:49
door scepticus
Alu of magnesium, maar het is in ieder geval geen Paris Carbon

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 13 aug 2006 16:00
door amclassic-fan
Clavicula kost iets van 700 euro.

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 13 aug 2006 16:53
door bike_add1ct
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 13 Augustus 2006
Kan niet zien of er golfjes is dat alu frame zitten op de bovenbuis. Misschien is het wel een Dogma...




Je kan Dogma op de zitbuis lezen, verder al meerdere pics gezien die dit duidelijker tonen.

Time ASX Titan Crankset

Geplaatst: 13 aug 2006 19:22
door daniel1975
Hmmm, dat had ik zelf kunnen bedenken :S
Overigens hebben ze ook nergens geclaimd dat er alleen met de Paris FP carbon in gefietst. Merken pakken natuurlijk wel vaker 1 model wat voor het pleps beschikbaar komt in de teamkleuren.