Quoten: Origineel geplaatst door Bakker op 28 November 2006
Deze winnaar is: Ad Bakker uit Baarlo. Gefeliciteerd.
Inderdaad, gefeliciteerd! Mooi man, hou ons op de hoogte.
Mail en win actie
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Bakker op 28 November 2006
Blijkbaar werkt mail en win toch echt !Heb de Merida MTB gewonnen. Dat zijn inderdaad de betere mails als je thuiskomt van je werk ! Ben benieuwd wanneer ie wordt afgeleverd !
Gefeliciteerd, post een paar foto's als ie er is op het forum!!
Blijkbaar werkt mail en win toch echt !Heb de Merida MTB gewonnen. Dat zijn inderdaad de betere mails als je thuiskomt van je werk ! Ben benieuwd wanneer ie wordt afgeleverd !
Gefeliciteerd, post een paar foto's als ie er is op het forum!!
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 28 November 2006
niet geheel een actie van fiets.. maar weet er iemand wie de gazelle titanium van de bikemotion heeft gewonnen.. heb er nog niets over vernomen.
Kan daar ook nergens iets over terug vinden!
niet geheel een actie van fiets.. maar weet er iemand wie de gazelle titanium van de bikemotion heeft gewonnen.. heb er nog niets over vernomen.
Kan daar ook nergens iets over terug vinden!
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Quoten: Origineel geplaatst door Fast4ward op 10 Augustus 2006
Tegen woordig hebben WE een MTB-team samen met Rings Goirle. Thijs Al en Rick Evers zijn volwaardige profs in dat team.Nu mag ik zo af en toe mee naar clinics voor onze klanten.....vervelend hoor om te moeten fietsen voor je werk .Zo zie je maar dat "mail en win" werkt echt!
Thijs al heeft aangekondigt zich 100% te gaan richten op het veldrijden. "Mountainbiken is voor mij alleen nog maar een voorbereiding op het veldritseizoen". Momenteel komt Al nog uit voor het team Bejan-Rings, maar vanaf 1 januari zal hij voor een ander team uitkomen. Welk team dit is is nog onduidelijk. Wel wist Al te melden dat het om een Nederlandse ploeg gaat waarin hij de komende twee jaar ten volle ondersteund word om er iets van te maken in het veldrijden.
Tegen woordig hebben WE een MTB-team samen met Rings Goirle. Thijs Al en Rick Evers zijn volwaardige profs in dat team.Nu mag ik zo af en toe mee naar clinics voor onze klanten.....vervelend hoor om te moeten fietsen voor je werk .Zo zie je maar dat "mail en win" werkt echt!
Thijs al heeft aangekondigt zich 100% te gaan richten op het veldrijden. "Mountainbiken is voor mij alleen nog maar een voorbereiding op het veldritseizoen". Momenteel komt Al nog uit voor het team Bejan-Rings, maar vanaf 1 januari zal hij voor een ander team uitkomen. Welk team dit is is nog onduidelijk. Wel wist Al te melden dat het om een Nederlandse ploeg gaat waarin hij de komende twee jaar ten volle ondersteund word om er iets van te maken in het veldrijden.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Bakker op 28 November 2006
Blijkbaar werkt mail en win toch echt !
De knop op de homepage geeft toch weinig respons als je er op klikt.
Blijkbaar werkt mail en win toch echt !
De knop op de homepage geeft toch weinig respons als je er op klikt.
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door Bakker op 06 December 2006
@ MAC94
Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat ze contact me je opnemen ? Ik heb nu na 1,5 week nml. nog niets gehoord, het zal vast wel goedkomen maar ben toch wel nieuwsgierig.
Ik had de Polar de dag na het mailtje binnen, wat dus erg snel te noemen is.
@ MAC94
Hoelang heeft het bij jou geduurd voordat ze contact me je opnemen ? Ik heb nu na 1,5 week nml. nog niets gehoord, het zal vast wel goedkomen maar ben toch wel nieuwsgierig.
Ik had de Polar de dag na het mailtje binnen, wat dus erg snel te noemen is.
Se non e vero, e ben trovato.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb meegdaan met een prijsvraag van Fiets en Bikemotion Benelux. Hiervoor moest je een drietal vragen beantwoorden. Een kwartiertje zoeken op Google was voldoende om bevredigende antwoorden te vinden. Paar weken later bleek ook ik een Polar gewonnen te hebben, namelijk de cs 100. Inmiddels heb ik die aan de praat gekregen, en met veel plezier gebruikt. Ik wil er wel even bij zeggen, dat dit vooral geen stimulans moet zijn om voortaan ook met dergelijke prijsvragen mee te doen. Tenslotte is het met zo'n acties heel simpel; hoe minder zielen, hoe meer vreugd.