Fijne kleding voor lange vrouwen
Ik heb een broek van Castelli. Een katoenachtige stof en lekker kort voor als het erg warm is. Andere broeken van Castelli zijn weer langer. Er zit dus echt wel verschil in. De broeken van Bianchi Milano vallen wat langer. En sowieso als je lang bent kun je beter Italiaanse kleding kopen. Anders fiets je al snel in een tent rond. actualbikewear verkoopt Italiaanse fietskleding.
[quote="Framoon"]En sowieso als je lang bent kun je beter Italiaanse kleding kopen. [/quote]
Tuurlijk, want het Italiaanse volk staat er ook om bekend dat het zo'n lang volk is......
Bovendien geeft TO volgens mij aan dat zijn vriendin shirts van Castelli heeft en blijkbaar is ze daar niet zo heel erg tevreden mee, anders zou hij dit topic niet openen.
Tuurlijk, want het Italiaanse volk staat er ook om bekend dat het zo'n lang volk is......
Bovendien geeft TO volgens mij aan dat zijn vriendin shirts van Castelli heeft en blijkbaar is ze daar niet zo heel erg tevreden mee, anders zou hij dit topic niet openen.
Inderdaad! Mijn kniebroek van Nalini komt op mijn knie in plaats van eronder (1m76, BBL 85cm)
Langere shirtjes: inderdaad moeilijk te vinden, zeker als je lang en slank bent. Dat laatste heb ik niet zo'n probleem mee
Misschien kan je vriendin beter naar herenshirts kijken, die zijn zowiezo wat langer voor dezelfde breedte. Kies dan voor een aansluitend model met veel stretch (bijv. het eerder genoemde Assos) en niet voor de bierbuikmodelletjes 
Ik heb een shirtje van Texner, een Zwitsers promotie merk. Het is een herenmodelletje maar wel licht getailleerd en vooral met stretch en dus prima door dames te dragen!
Wat ik trouwens ideaal vind is de body van Assos. Die kan met of zonder shirt erover gedragen worden en zit echt heerlijk, dan ben je meteen van het korte shirtjes probleem af want het maakt niet uit dat je shirt wat hoger komt.
Langere shirtjes: inderdaad moeilijk te vinden, zeker als je lang en slank bent. Dat laatste heb ik niet zo'n probleem mee

Ik heb een shirtje van Texner, een Zwitsers promotie merk. Het is een herenmodelletje maar wel licht getailleerd en vooral met stretch en dus prima door dames te dragen!
Wat ik trouwens ideaal vind is de body van Assos. Die kan met of zonder shirt erover gedragen worden en zit echt heerlijk, dan ben je meteen van het korte shirtjes probleem af want het maakt niet uit dat je shirt wat hoger komt.
-
- Forum-lid
Gisteren de kleding van de dameswielerploeg gezien en daar zitten toch ook wel een aantal grote vrouwen bij. Misschien een idee om op www.nederlandbloeit.nl te kijken? de kleding zag er in ieder geval fantastisch uit!
Dit is helemaal geen SPAM hoor, even kijken of ik trendpressonline kan googelen, ah al gevonden, een eigen website met daarop:
TrendPRess Online is een nieuw, vooruitstrevend initiatief om optimale free publicity te genereren. Free publicity is niet bij de media gekochte redactionele aandacht. Mogelijkheden zijn print, radio en tv. Core business van Trendpress Online is het beheren van een objectieve internetdatabank voor de media. Daarbij wordt gebruik gemaakt van de jongste communicatietechnologie verpakt in een glimlach. Persoonlijke contacten en servicegerichte aanpak dragen de informatie.
Volgende keer iets minder doorzichtig doen hoor!
TrendPRess Online is een nieuw, vooruitstrevend initiatief om optimale free publicity te genereren. Free publicity is niet bij de media gekochte redactionele aandacht. Mogelijkheden zijn print, radio en tv. Core business van Trendpress Online is het beheren van een objectieve internetdatabank voor de media. Daarbij wordt gebruik gemaakt van de jongste communicatietechnologie verpakt in een glimlach. Persoonlijke contacten en servicegerichte aanpak dragen de informatie.
Volgende keer iets minder doorzichtig doen hoor!