Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 04 Augustus 2006
Ik dacht dat ze echt de fietsen van de forummers zelf zouden gaan testen.... Dat zou veel leuker zijn eigenlijk.
Dat is ook wel een hele leuke ja!!
Fiets augustus
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door alstro op 04 Augustus 2006
vind het deze maand erg tegenvallen, vorige paar nummers waren veel beter mi.
Yep...Mee eens ! Ben niet zo'n 'Mountainbike' fan. Maar dat stukje over "LM vroeger en nu" valt me heel erg tegen ! Daar had ik veel meer van verwacht !
vind het deze maand erg tegenvallen, vorige paar nummers waren veel beter mi.
Yep...Mee eens ! Ben niet zo'n 'Mountainbike' fan. Maar dat stukje over "LM vroeger en nu" valt me heel erg tegen ! Daar had ik veel meer van verwacht !
"Afstappen is geen optie"
Roflollercopterpantoffel!!!11111eins, die 'onthulling' dat Lance in 1999 op een Litespeed tijdritfiets reed!!!!
Geeft wel weer aan op welk niveau de redactie haar lezers inschat
Geeft wel weer aan op welk niveau de redactie haar lezers inschat
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- spinningfreak
- Forum-lid
Heb net m'n opzegging de deur uit gedaan. Er staan wel interessante artikelen in, maar voor een maandblad heb ik het toch echt te snel uit.
Ga nu een abonnement op 'Tour' nemen. Voor mij is het verschil tussen een luchtig tussendoortje of een stevige maaltijd. Met de Tour ben ik veel langer zoet en dat is echt niet omdat mijn Duits slecht is, maar gewoon omdat er veel en veel meer in staat. Op zich logisch als je bedenkt dat het verzorgingsgebied gewoon vele malen groter is.
Ga nu een abonnement op 'Tour' nemen. Voor mij is het verschil tussen een luchtig tussendoortje of een stevige maaltijd. Met de Tour ben ik veel langer zoet en dat is echt niet omdat mijn Duits slecht is, maar gewoon omdat er veel en veel meer in staat. Op zich logisch als je bedenkt dat het verzorgingsgebied gewoon vele malen groter is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het op een voetstuk zetten van Tour heb ik ook nooit begrepen. Leuk blad, maar als je alle reclame er eens uithaalt hou je maar weinig over. Heb nu de Fiets ook helemaal uit en kan er niet echt warm van worden. De afgelopen nummers waren écht leuk, deze bijna slaapverwekkend. De forumfietstest vond ik niet echt boeiend. Sowiso snap ik niet dat ze alle fietsen weer met Shimano hadden afgemonteerd. Een F10 met Chorus staat zeker ook niet verkeerd hoor
Ik snap ook wel dat het moeilijk is voor de redactie om elke keer weer een interessant nummer te maken, maar het is toch weer jammer. En als ik zie wat er de volgende keer in komt te staan heb ik ook niet echt veel hoop..... Maar goed, wel klagen en niet meedenken is ook niet netjes:- de grote mountainbikeroutes in NL weer eens uitgebreid bekijken- fietsbroeken-zemen vergelijk- iets hoger "kwijl-gehalte" qua exotische spulletjes (lichtgewicht onderdeeltjes bijv)- iets vaker een uitstapje richting het veldrijden? Veldrijders testen? Deze tak van wielersport groeit in populariteit- sfeerimpressie van bijv. een amateur A/B criterium/klassieker. Vele lezers zullen zich hier meer kunnen identificerenZomaar wat zaken die nu ineens in mij opkomen.
Ik snap ook wel dat het moeilijk is voor de redactie om elke keer weer een interessant nummer te maken, maar het is toch weer jammer. En als ik zie wat er de volgende keer in komt te staan heb ik ook niet echt veel hoop..... Maar goed, wel klagen en niet meedenken is ook niet netjes:- de grote mountainbikeroutes in NL weer eens uitgebreid bekijken- fietsbroeken-zemen vergelijk- iets hoger "kwijl-gehalte" qua exotische spulletjes (lichtgewicht onderdeeltjes bijv)- iets vaker een uitstapje richting het veldrijden? Veldrijders testen? Deze tak van wielersport groeit in populariteit- sfeerimpressie van bijv. een amateur A/B criterium/klassieker. Vele lezers zullen zich hier meer kunnen identificerenZomaar wat zaken die nu ineens in mij opkomen.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Hebben we niet een paar maande terug een lezersonderzoek gehad om te klagen en meningen door te geven? typ hier liever wat er wel leuk is aan het blad en verdere op en aanmerkingen, de negativiteit heb ik nu wel weer genoeg gelezen staat er elke keer wel weer. Slechts een opmerking ben ik het roerend mee eens, hoe kun je nu een test doen van fietsen van het forum als je er niet eens een met campa afmonteer? Als ik een beetje rondlees hier (doe ik wel regelmatig dacht ik) kom ik ten mening dat het grootste gedeelte met campa rijdt.