Goede koop of niet?
-
- Forum-lid
Ga ze vandaag testen als ik ga losrijden en zal het jullie zo vlug mogelijk laten weten! Het zijn inderdaad 19 mm bandjes, Tussen het zwarte en groene stuk zit een gleufje en mijn fietsenmaker zei dat het een ideale band was voor in de regen te rijden door dat gleufje.. Kan het strax uittesten want het regend hier enorm hard.. En al moet ik het zelf zeggen vind wel dat het mooi staat in mijn fiets zo een koppel groene banden!Foto van het de 2 gleufjesFoto van mijn fiets met nieuwe banden
-
- Forum-lid
Ben er vandaag mee gaan trainen en dit vond ik ervan:In de bochten lagen ze heel vast op de ookal regende het heel hard! Je voelde wel de gleufjes als je draaide en toen ik op een stuk van 1.8 km kasseien doortrok verbaasde de band mij eigenlijk ookal is het maar een 19mm hij bleef nergens tussen steken en bolde er toch vlot over..Ik ben heel tevreden over de band! Misschien als het regend ga ik er morgen tijdens luik-la gleize mee rijden! Dit is zeker een goede aankoop geweest en dus ook een aanrader!
PS: Binnenkant de bant staat een datum gedrukt nl de deze "31 december 1997"
PS: Binnenkant de bant staat een datum gedrukt nl de deze "31 december 1997"
Dan moet hij toch al min of meer beter bestend zijn tegen lekrijden..
greets
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
Volgens mij zijn de bandjes nogal oud en uitgedroogd, vandaar die gleuf...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC