trainingsgroepje/fietsmaat Nijmegen
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Erik_son op 18 Augustus 2006
Ik zou aanstaande zondag kunnen, laat maar ff weten wie meer kan en hoe laat, stel voor rond een uur of twee 's middags.
hoelaat en waar en wat voor een tocht (denk wel aan het weer morgen) de kans is groter dat het weer in de ochtend beter is tussen 10 een 11 lijkt mij een geschikte tijd. ook omdat ik morgen avond verplichtingen heb!!!
mail ff ben waarschijnlijk niet op forum later op de dag bad-ass-biker@hotmail.com
Ik zou aanstaande zondag kunnen, laat maar ff weten wie meer kan en hoe laat, stel voor rond een uur of twee 's middags.
hoelaat en waar en wat voor een tocht (denk wel aan het weer morgen) de kans is groter dat het weer in de ochtend beter is tussen 10 een 11 lijkt mij een geschikte tijd. ook omdat ik morgen avond verplichtingen heb!!!
mail ff ben waarschijnlijk niet op forum later op de dag bad-ass-biker@hotmail.com
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
Wie gaat er eigenlijk allemaal mee?
sugestie route: via stad naar waalbrug - waalband dijk af rijden naar willem alexanderbrug en dan over leeuwen- druten- beuningen back to the city
of een polder rondje en dan over duitsland terug groetjes
sugestie route: via stad naar waalbrug - waalband dijk af rijden naar willem alexanderbrug en dan over leeuwen- druten- beuningen back to the city
of een polder rondje en dan over duitsland terug groetjes
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Wat mij betreft 10.30 uur, kruising berg-en-dalseweg en canisiussingel? Dan lijken beide opties mij prima, hoe hard rijden jullie eigenlijk?
Mijn mailadres: wouterpluijms@hotmail.com.
Je kunt me even mailen, anders kijk ik vanavond nog wel op het forum.
Mijn mailadres: wouterpluijms@hotmail.com.
Je kunt me even mailen, anders kijk ik vanavond nog wel op het forum.
-
- Forum-lid
Kweenie krij nie met kilometer teller, heb 1 van jullie een pomje bij dan hoef ik mijn pomje nie mee te nemen, komt er iemand uit lindeholt of neerbosch kennen we samen naar kruising bergedalseweg fietsen groetjes
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
Laten het afspreek punt bij de apotheek op de berg en dalseweg houden en de tijd op 10:30 houden, cu morguh houje
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
heyhey ff oplettuh veur de gastuh die meurguh meee goan ien de tour de nimweeguh, volegens teletex heebuh we veul kans op reeguh zo'n 90%.dus houd er rekening mee met kleding enso nie daj je meurguh ien je keurte broek stoat
tot morguh minsen haijuh
tot morguh minsen haijuh
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
in de waterval die door deresgen veroorzaakt wordt de holleweg omhoog, kenne lagge kep ook nog eens profielloze bandjes, da zal wel schaatsen worden haha
tot morguh
tot morguh
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
goei weer haha
tot straks
tot straks
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)