touw over fietspad
-
- Forum-lid
Nijswiller? Daar kom ik 4 maal per week op mijn fietsje toch eens opletten dus.......en een baksteen in mijn achterzak.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
De oplossing is simpel en doeltreffend, die man die dat gedaan heeft vastbinden aan een lantaarnpaal dan doe je een touw of een ijzerdraad om ze nek , en je bind het andere eind aan de overkant van de weg vast.
Daarna ga je op gepaste afstand staan kijken en wachten tot er een auto aankomt, en dan doet die man dat nooit meer.
100 succces verzekerd.
(Niet zelf proberen , ik ben niet verantwoordelijk)
Als je dat doet, juist nadat je fietsmaat door dat touw was onthoofd, dan was het dus geen moord met voorbedachten rade maar een "crime passionel" (een moord gedaan in een opwelling)... Wordt door de rechter misschien wel gezien als doodslag maar dat is een ander (juridisch) verhaal.
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1382f6&r=3&c=2&u=M&g=n&f=jlbdoofhmj&z=a.png)
-
- Forum-lid
Volgende Forumtocht door Nijswiller?
...en volgens mij is het geen pleonasme, maar een tautologie?...
...en volgens mij is het geen pleonasme, maar een tautologie?...
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 30 Juli 2006
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 30 Juli 2006... moord met voorbedachte rade
Da's een pleonasme, scottwilko.
Weer wat geleerd. Maar ook ik ben in de veronderstelling dat het goed nederlands is, daar ik die uitdrukking regelmatig voorbij hoor komen (zelfs van journalisten)
Maar dat dwaalt af van het probleem. Ik weet niet waar dat precies is dat die man woont maar ik kan me voorstellen dat je gek wordt van al die rotzooi achterlatende wielrenners in zuid limburg. Nou ja als je dan op zo'n manier oorlog probeer uit te lokken ben je zo te lezen op dit forum aan het goede adres.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 30 Juli 2006... moord met voorbedachte rade
Da's een pleonasme, scottwilko.
Weer wat geleerd. Maar ook ik ben in de veronderstelling dat het goed nederlands is, daar ik die uitdrukking regelmatig voorbij hoor komen (zelfs van journalisten)
Maar dat dwaalt af van het probleem. Ik weet niet waar dat precies is dat die man woont maar ik kan me voorstellen dat je gek wordt van al die rotzooi achterlatende wielrenners in zuid limburg. Nou ja als je dan op zo'n manier oorlog probeer uit te lokken ben je zo te lezen op dit forum aan het goede adres.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 31 Juli 2006
Weer wat geleerd. Maar ook ik ben in de veronderstelling dat het goed nederlands is, daar ik die uitdrukking regelmatig voorbij hoor komen (zelfs van journalisten).
Ja, taalgebruik is vaak slordig. Ik keek gisteravond naar de politieserie Witse, en zag de inspecteur aankomen op de plaats van het misdrijf (een agent was neergeslagen) en hij vroeg "is het moordwapen al gevonden?".... terwijl er helemaal niemand dood was! 't Kan dus nog erger.
Weer wat geleerd. Maar ook ik ben in de veronderstelling dat het goed nederlands is, daar ik die uitdrukking regelmatig voorbij hoor komen (zelfs van journalisten).
Ja, taalgebruik is vaak slordig. Ik keek gisteravond naar de politieserie Witse, en zag de inspecteur aankomen op de plaats van het misdrijf (een agent was neergeslagen) en hij vroeg "is het moordwapen al gevonden?".... terwijl er helemaal niemand dood was! 't Kan dus nog erger.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
ik ben zaterdag nog door nijswiller gefietst, geluk gehad denk ik dan!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
- leocuypers
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 30 Juli 2006
Lees net op NOS-Teletekst dat de betreffende man uit Nijswiller inderdaad die wielrenners een beetje zat was. Maar hij ontkent het touw met opzet te hebben gespannen... Tja, kan gebeuren. Wat? Nou, dat je per ongeluk een touw spant. Zo kan het toch ook gebeuren dat zijn autobanden eerdaags –- oeps, sorry –- lek gestoken worden. @Leo Cuypers: Dat icoontje naast je naam is alleen voor jezelf zichtbaar. Je verwijst immers naar een foto -- scott.jpg -- die op je lokale directory d:\diversen\fiets\ staat. Of heb je dat juist met voorbedachten rade gedaan?
hoe krijg ik mijn icoon dan wel zichtbaar voor iedreeen?
Lees net op NOS-Teletekst dat de betreffende man uit Nijswiller inderdaad die wielrenners een beetje zat was. Maar hij ontkent het touw met opzet te hebben gespannen... Tja, kan gebeuren. Wat? Nou, dat je per ongeluk een touw spant. Zo kan het toch ook gebeuren dat zijn autobanden eerdaags –- oeps, sorry –- lek gestoken worden. @Leo Cuypers: Dat icoontje naast je naam is alleen voor jezelf zichtbaar. Je verwijst immers naar een foto -- scott.jpg -- die op je lokale directory d:\diversen\fiets\ staat. Of heb je dat juist met voorbedachten rade gedaan?
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door leo cuypers op 31 Juli 2006
Gewoon op internet zetten. Kan op je eigen prive domein of anders via een gratis fotostore plek
Gewoon op internet zetten. Kan op je eigen prive domein of anders via een gratis fotostore plek