nog gevallen vandaag in 2011
vanochtend met de ATB, echt ZO lullig, kom een smal paadje uit en klik rechts los (zoals altijd) en de fiets zwenkt naar links, ik krijg het linker pedaal niet los en ga dus op mijn plaat in de enige plas die in de wijde omtrek aanwezig is.. knie kapot, erg stijf en erg pijnlijk. hoop maar dat er verder niks stuk is.. (aan de knie, de fiets heeft uiteraard niks)
Ik kan mij hier ook melden, alleen was het niet op de fiets. Donderdag avond viel ik aan het eind van de schaatsles op mijn stuit. Het tikte ook door naar mijn nek.
Ik heb er nu nog best last van. Zitten valt op zich wel mee, maar als ik ga staan of ga zitten (dus als er spanning op komt) dan heb ik er last van. Merk ook dat ik met fietsen wel op het zadel kan zitten. Maar zodra ik kracht ga zetten ga ik het voelen.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts, hoop dat ik er toch niet te lang last van ga houden want dit verstoort de trainingsopbouw voor het seizoen wel.
Ik heb er nu nog best last van. Zitten valt op zich wel mee, maar als ik ga staan of ga zitten (dus als er spanning op komt) dan heb ik er last van. Merk ook dat ik met fietsen wel op het zadel kan zitten. Maar zodra ik kracht ga zetten ga ik het voelen.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts, hoop dat ik er toch niet te lang last van ga houden want dit verstoort de trainingsopbouw voor het seizoen wel.
@arepol, hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar... tijdens populaire neem ik aan? Ik ben echt nog nooit gevallen op de baan en heb toch wel een aantal wedstrijdjes gereden...
[quote="Stokie"]@arepol, hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar... tijdens populaire neem ik aan? Ik ben echt nog nooit gevallen op de baan en heb toch wel een aantal wedstrijdjes gereden...[/quote]
Open clubkampioenschap Wv NH. Een junior dacht dat ie alleen op de baan reed en tikte zo m'n voorwiel onder me vandaan.
[quote="jaapieo"]Ah, was dat tijdens het NK ofzo?
Kreeg van een renster van Boretti een foto toegestuurd waar je naast de fiets staat die met het stuur aan een hekwerk hangt...[/quote]
Niet echt een charmante foto
Heb daarna nog wel op een huurfietsje de laatste twee onderdelen afgewerkt. Prima fiets, want ik won nog wel de deense afvalkoers :p
Open clubkampioenschap Wv NH. Een junior dacht dat ie alleen op de baan reed en tikte zo m'n voorwiel onder me vandaan.
[quote="jaapieo"]Ah, was dat tijdens het NK ofzo?
Kreeg van een renster van Boretti een foto toegestuurd waar je naast de fiets staat die met het stuur aan een hekwerk hangt...[/quote]
Niet echt een charmante foto
Heb daarna nog wel op een huurfietsje de laatste twee onderdelen afgewerkt. Prima fiets, want ik won nog wel de deense afvalkoers :p
[quote="Steven250"]Ik kan mij hier ook melden, alleen was het niet op de fiets. Donderdag avond viel ik aan het eind van de schaatsles op mijn stuit. Het tikte ook door naar mijn nek.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts, hoop dat ik er toch niet te lang last van ga houden want dit verstoort de trainingsopbouw voor het seizoen wel.[/quote]
Goed nieuws: het was slechts gekneusd. Van de art mag ik gewoon trainen, heeft geen nadelige effecten. Ik mag zelfs pijnstillers gebruiken indien nodig.
Ik moet zeggen dat het met de dag ook beter voelt. Volgens de art moest ik ook denken aan een aantal weken voor volledig herstel.
Dit komt goed uit, ik moet mij immers voorbereiden op de RVV 150km op 2 April
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts, hoop dat ik er toch niet te lang last van ga houden want dit verstoort de trainingsopbouw voor het seizoen wel.[/quote]
Goed nieuws: het was slechts gekneusd. Van de art mag ik gewoon trainen, heeft geen nadelige effecten. Ik mag zelfs pijnstillers gebruiken indien nodig.
Ik moet zeggen dat het met de dag ook beter voelt. Volgens de art moest ik ook denken aan een aantal weken voor volledig herstel.
Dit komt goed uit, ik moet mij immers voorbereiden op de RVV 150km op 2 April
-
- Forum-lid
ben ik nou de enige die zo vaak valt?
vandaag bij trainingsrit, op ons club parcours, op een van de 2 bulten door de wind het gras in gedrukt, vervolgens over de kop geslagen.
Gevolg: Kapot achterwiel, kapotte bril en pijnlijke elleboog.
voor die bril, heb ik even een gezocht topic aan gemaakt: klik
vandaag bij trainingsrit, op ons club parcours, op een van de 2 bulten door de wind het gras in gedrukt, vervolgens over de kop geslagen.
Gevolg: Kapot achterwiel, kapotte bril en pijnlijke elleboog.
voor die bril, heb ik even een gezocht topic aan gemaakt: klik
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
Denk het wel. Misschien moet je gaan crossen in de winter als je dat al niet deed. Zo krijg je meer controle over je fiets vind ik en kan je zelfs met de racer off road gaan als jij dat nodig vindt.
-
- Forum-lid
[quote="Den Stoeperd"]Denk het wel. Misschien moet je gaan crossen in de winter als je dat al niet deed. Zo krijg je meer controle over je fiets vind ik en kan je zelfs met de racer off road gaan als jij dat nodig vindt.[/quote]
[quote="soriyu"]true!
sinds ik op de atb zit gaat alles op de race ook met meer controle.
vriend van mij daalde als een dweil tot ook hij op de atb ging.
2 seizoenen later daalt ie met de beste mee..[/quote]
dat doe ik ook wel, alleen doordat het een stuk met heel veel modder was (doordat wij daar ook crossen) was de controle over mijn fiets snel weg, zeker in combinatie met het stoeprandje waar ik ook nog over heen ging.
[quote="soriyu"]true!
sinds ik op de atb zit gaat alles op de race ook met meer controle.
vriend van mij daalde als een dweil tot ook hij op de atb ging.
2 seizoenen later daalt ie met de beste mee..[/quote]
dat doe ik ook wel, alleen doordat het een stuk met heel veel modder was (doordat wij daar ook crossen) was de controle over mijn fiets snel weg, zeker in combinatie met het stoeprandje waar ik ook nog over heen ging.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red