Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje omgeving Enkhuizen gezocht

petrel
Forum-lid

petrel 21 dec 2006 22:34

Quote: Origineel geplaatst door marco73 op 21 December 2006
Martin,Ik heb geen voorkeursdatum omdat ik onregelmatig werk. Ik kan me dus pas aansluiten als de rest van dit forum met een datum komt. Het zou wel eens voorjaar kunnen worden vrees ik.

Hoi Marco,

Daar gaan mijn gedachten ook naar uit. ook ik draai onregelmatige diensten, maar heb wel een datum in gedachten: Eens kijken of er reactie's komen.

Wat denken we van zondag 1 April 2007 (geen grap..)
Een gezellige noord-hollandse kennismakingsrit van, laten we zeggen, zo'n 80 kilometers als voorbereiding op de wat langere tochten verder in het jaar?

Als je je belangstelling wil laten blijken, "quote" even dit bericht, en vemeld even je naam eronder.

Deelnemers: Petrel

Fietsgroet, Martin Heerhugowaard

basto
Forum-lid

basto 31 dec 2006 16:23

Hoi,
Ik ben woonachtig in Enkhuizen en ben op ook op zoek naat wat fietsmaten. Ik fiets deze winter door en wil graag de wind, regen en koude met wat anderen fietsmaten trotsren zodat ik in hun wiel kan gaan zitten. Dus als iemand begin volgend jaar al iets willen afspreken dan hoor ik dit graag. Maar hoe zit dat met die onregelmatige diensten ? politieagenten misschien ? 

petrel
Forum-lid

petrel 01 jan 2007 11:38

politieagent? wie weet. Ik zou tijdens de rit op de racer wel graag een:

- wit achterspatbord, voorzien van rode reflector,
- voor- en achterverlichting,
- reflecterende banden en een bel willen zien.

Maar even zonder gekheid: lijkt een forumtocht in het voorjaar je ook leuk?
(ondanks dat je net als ik gewoon doorrijdt in de winter)

noppie
Forum-lid

noppie 01 jan 2007 12:36

Quoten: Origineel geplaatst door basto op 31 December 2006

politieagenten misschien ? 

Hoe bedoel je? Wil  politiebegeleiding? of wil een politieauto voor je met sirene, zodat je lekker uit de wind kan gaan zitten en lekker door kan rijden bij stoplichten, kruisingen enz.
kiekeboe

basto
Forum-lid

basto 02 jan 2007 14:35

Het lijkt mij wel leuk om die voorjaarstocht te rijden maar laten we het aantal KM even wat opschroeven. In een groepje moet je tenminste 100km fietsen. Toch ? Noppie zorg jij voor de begeleiding.......

noppie
Forum-lid

noppie 02 jan 2007 21:10

Quoten: Origineel geplaatst door basto op 02 Januari 2007

Het lijkt mij wel leuk om die voorjaarstocht te rijden maar laten we het aantal KM even wat opschroeven. In een groepje moet je tenminste 100km fietsen. Toch ? Noppie zorg jij voor de begeleiding.......

Er wordt al een tocht door onze Trudie georganiseerd. Dan moet je ff hier kijken. Iedereen mag meefietsen.
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
kiekeboe

chevalier
Forum-lid

chevalier 04 jan 2007 02:26

Hallo Allemaal, beland net op topic en zie dat jullie een NH noord forum tocht willen maken , lijkt me een heel leuk Idee  en dan kan martin gelijk me fiets zien want dat wil ie zo graag las ik
Ben op dit moment niet aan tijd gebonden , kan nog steeds elke dag fietsen maar daar komt wellicht verandering in.

petrel
Forum-lid

petrel 05 jan 2007 17:09

Mooi, zo te zien hebben we al aardig wat deelnemers!
Om het wat concreter te maken stel ik nogmaals het volgende voor:

Wat denken we van zondag 1 April 2007 (geen grap..)
Een gezellige noord-hollandse kennismakingsrit van, laten we zeggen, zo'n 80 kilometers als voorbereiding op de wat langere tochten verder in het jaar?

Als je je belangstelling wil laten blijken, "quote" even dit bericht, en vemeld even je naam eronder.

Deelnemers:              

Petrel

petrel
Forum-lid

petrel 03 feb 2007 22:27

Nog even deze topic onder de aandacht brengen:
Quoten: Origineel geplaatst door petrel op 05 Januari 2007

Mooi, zo te zien hebben we al aardig wat deelnemers!Om het wat concreter te maken stel ik nogmaals het volgende voor:Wat denken we van zondag 1 April 2007 (geen grap..)Een gezellige noord-hollandse kennismakingsrit van, laten we zeggen, zo'n 80 kilometers als voorbereiding op de wat langere tochten verder in het jaar?Als je je belangstelling wil laten blijken, "quote" even dit bericht, en vemeld even je naam eronder.Deelnemers:               Petrel

chevalier
Forum-lid

chevalier 09 feb 2007 23:43

Quoten: Origineel geplaatst door sjoemie op 07 Februari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door petrel op 03 Februari 2007

Nog even deze topic onder de aandacht brengen:
Quoten: Origineel geplaatst door petrel op 05 Januari 2007

Mooi, zo te zien hebben we al aardig wat deelnemers!Om het wat concreter te maken stel ik nogmaals het volgende voor:Wat denken we van zondag 1 April 2007 (geen grap..)Een gezellige noord-hollandse kennismakingsrit van, laten we zeggen, zo'n 80 kilometers als voorbereiding op de wat langere tochten verder in het jaar?Als je je belangstelling wil laten blijken, "quote" even dit bericht, en vemeld even je naam eronder.Deelnemers:               Petrel Sjoemie (onder voorbehoud)                   Chevalier (onder voorbehoud)

Plaats reactie