Is bikepartsrus.nl een spooksite?
Ook reeds wat materiaal besteld bij deze site en ik kan niet anders dan positief zijn ! Bij mij werden de spullen zelfs persoonlijk door de eigenaar aan huis geleverd in Belgie. Steeds werden er correcte afspraken gemaakt en nageleefd...
Mvg,
Cristallo
Mvg,
Cristallo
Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 28 Juli 2006
moet je zeker doen via internet bestellen, dan kan je zo van die dingen meemaken e
ga gewoon naar een fietsenmaker in de buur ben je teminste zeker dat je je stukken krijgt
Spam, dus verwijderd door amclassic
nzin, ik bestel al enkele jaren vele spullen via internet en altijd probleemloos. Voordat ik ergens bestel check wel altijd even naar ervaringen en dergelijke. Dat heb ik nu niet gedaan omdat ik niet vooraf betaal en het gewoon daar ga ophalen. Althans ging ophalen, heb mijn bestelling nu toch maar geannuleerd. Er zijn zat bonafide internetwinkels, waar je keurig zaken mee kan doen. En ook over bikepartsrus zijn geen hele grote klachten bekend behalve dan het lange wachten op je bestelling. En waarom voor een setje pedalen 25 tot 50 euro meer betalen bij je lokale FM als het op internet zoveel goedkoper en net zo veilig kan? Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee!
moet je zeker doen via internet bestellen, dan kan je zo van die dingen meemaken e
ga gewoon naar een fietsenmaker in de buur ben je teminste zeker dat je je stukken krijgt
Spam, dus verwijderd door amclassic
nzin, ik bestel al enkele jaren vele spullen via internet en altijd probleemloos. Voordat ik ergens bestel check wel altijd even naar ervaringen en dergelijke. Dat heb ik nu niet gedaan omdat ik niet vooraf betaal en het gewoon daar ga ophalen. Althans ging ophalen, heb mijn bestelling nu toch maar geannuleerd. Er zijn zat bonafide internetwinkels, waar je keurig zaken mee kan doen. En ook over bikepartsrus zijn geen hele grote klachten bekend behalve dan het lange wachten op je bestelling. En waarom voor een setje pedalen 25 tot 50 euro meer betalen bij je lokale FM als het op internet zoveel goedkoper en net zo veilig kan? Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee!
You can never be too Specialized
Hey,JC.14!
Ja,had ook paar weken geleden een Selle Italia SLK zadel bij hun besteld en betaald. Duurde inderdaad 7dagen toen ik 't zadel binnenkreeg, via TPG-post. Had nog gemaild,geprobeerd te bellen(onbereikbaar) en dacht ..daaagggg € 70, maar uiteindelijk toch ontvangen en 't zit super!! Ter vergelijking; heb ook shirts en windjack bij bikewear.nl besteld, dat was er na 2 dagen al. Sterkte!!
Ja,had ook paar weken geleden een Selle Italia SLK zadel bij hun besteld en betaald. Duurde inderdaad 7dagen toen ik 't zadel binnenkreeg, via TPG-post. Had nog gemaild,geprobeerd te bellen(onbereikbaar) en dacht ..daaagggg € 70, maar uiteindelijk toch ontvangen en 't zit super!! Ter vergelijking; heb ook shirts en windjack bij bikewear.nl besteld, dat was er na 2 dagen al. Sterkte!!
Afgelopen vrijdag heb ik een boos mailtje gestuurd, waarin ik aangeef geen prijs meer te stellen op de onderdelen, omdat ik inmiddels bij de LBS ben geweest (veel beter idd). Omdat ik zowel via mail als telefonisch geen reactie kreeg, heb ik gedreigd om morgen bij deze internetshop langs te gaan in Rotterdam (moet daar toch zijn voor werk). Vandaag heb ik een kort mailtje gehad met de mededeling dat het geld is teruggestort. Ik kan het nog niet controleren, maar ik wacht het even af.
De site is nu ook zo goed als offline.
Op internet kun je precies die onderdelen bestellen die je wilt hebben en ook nog buiten de winkeltijden. Ik ben niet superhandig, maar durf de meeste reparaties wel aan en dan is het vaak een stuk goedkoper zaken doen via internet. Dit was mijn eerste negatieve ervaring op dit gebied.
De site is nu ook zo goed als offline.
Op internet kun je precies die onderdelen bestellen die je wilt hebben en ook nog buiten de winkeltijden. Ik ben niet superhandig, maar durf de meeste reparaties wel aan en dan is het vaak een stuk goedkoper zaken doen via internet. Dit was mijn eerste negatieve ervaring op dit gebied.
Jammer dat ik niet eerder gegoogled heb op bikepartsrus. Scheelt me volgens mij 74 euro. Heb een stuur besteld 'Race face Deus XC LR'.
Geld ook gelijk over gemaakt, en kan dus naar mijn geld fluiten als ik het zo lees. Telefoon lijkt inmiddels afgesloten en website is 'under construction' op mail reageren ze ook niet.
Heeft iemand nog het adres? en het e-mail adres?
Is er nou helemaal niets wat we hieraan kunnen doen? Ben namelijk niet van plan om het hierbij te laten zitten.
Geld ook gelijk over gemaakt, en kan dus naar mijn geld fluiten als ik het zo lees. Telefoon lijkt inmiddels afgesloten en website is 'under construction' op mail reageren ze ook niet.
Heeft iemand nog het adres? en het e-mail adres?
Is er nou helemaal niets wat we hieraan kunnen doen? Ben namelijk niet van plan om het hierbij te laten zitten.
Quoten: Origineel geplaatst door Mantronix op 01 Augustus 2006
Jammer dat ik niet eerder gegoogled heb op bikepartsrus. Scheelt me volgens mij 74 euro. Heb een stuur besteld 'Race face Deus XC LR'.
Geld ook gelijk over gemaakt, en kan dus naar mijn geld fluiten als ik het zo lees. Telefoon lijkt inmiddels afgesloten en website is 'under construction' op mail reageren ze ook niet.
Heeft iemand nog het adres? en het e-mail adres?
Is er nou helemaal niets wat we hieraan kunnen doen? Ben namelijk niet van plan om het hierbij te laten zitten.
kan je het geld bij je bank niet laten terugboeken (stoneren heet dat geloof ik)
Jammer dat ik niet eerder gegoogled heb op bikepartsrus. Scheelt me volgens mij 74 euro. Heb een stuur besteld 'Race face Deus XC LR'.
Geld ook gelijk over gemaakt, en kan dus naar mijn geld fluiten als ik het zo lees. Telefoon lijkt inmiddels afgesloten en website is 'under construction' op mail reageren ze ook niet.
Heeft iemand nog het adres? en het e-mail adres?
Is er nou helemaal niets wat we hieraan kunnen doen? Ben namelijk niet van plan om het hierbij te laten zitten.
kan je het geld bij je bank niet laten terugboeken (stoneren heet dat geloof ik)
Geld terugboeken heet "storneren" en kan alleen bij een automatische incasso en dan binnen 30 dagen na afschrijving. Bedragen die je zelf hebt overgemaakt kun je dus niet zelf terugboeken maar zullen door de ontvanger naar je moeten worden overgemaakt.
Quote: Origineel geplaatst door Cesar_ op 01 Augustus 2006
Ik heb ook een bestelling van al langer dan een maand staan, ben je lekker mee! Geen reacties op mailtjes of wat dan ook. Lekker
Warempel, mag ik mezelf zo kort erop even kwooten. Na een wat minder vriendelijk mailtje vanavond nog kan het ineens wel snel;
Quote: Het commentaar voor uw order is:
Uw bestelling is verzonden.
Bedankt voor uw bestelling.
Uw order is aangepast naar de volgende status:
Verzonden
Ik heb ook een bestelling van al langer dan een maand staan, ben je lekker mee! Geen reacties op mailtjes of wat dan ook. Lekker
Warempel, mag ik mezelf zo kort erop even kwooten. Na een wat minder vriendelijk mailtje vanavond nog kan het ineens wel snel;
Quote: Het commentaar voor uw order is:
Uw bestelling is verzonden.
Bedankt voor uw bestelling.
Uw order is aangepast naar de volgende status:
Verzonden
Het geld is inderdaad teruggestort. Hulde! En een vreemde nasmaak over de gang van zaken. Ik ben benieuwd wat hun uitleg is aan de fiets-redactie.
Het emailadres is info@bikepartsrus.nl.
Het emailadres is info@bikepartsrus.nl.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende