Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 14 Juli 2006
Ik vind dat geflikker rechts ook best wel irritant, ben al aan de slag gegaan met typex. doet wonderen!
dit kan ook
Reclame
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Op mails naar info@ en forum@fiets.nl krijg je bijna nooit reactie. Als ik weer thuis bij m'n laptop ben maandag zal ik eens kijken of ik makkelijk wat uitkan richten tegen die reclame.. Als het stil staat heb ik er geen moeite mee, maar van dit geknipper begin ik bjina zelf te knipperen.
Ik vertoef meestal "elsewhere" tegenswoordigs en zo af-en-toe kijk ik nog eens hoe het er hier aan toe gaat. Het gaat verder prima kassie, dus geen zorgen ouwe reus. Ik zal wel weer eens richting 't Westland fietsen en m'n ogen gepeld houden voor een klein, kaal mannetje op een spaghetti-fiets.
Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 16 Juli 2006
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 16 Juli 2006
Klein, kaal maar wel met dikke Turbo poten!
Klein, kaal en dikke turbo poten... Lijkt wel ‘n nog af te lakken salontafeltje.
Je hoefnagels zijn wel keurig gevijld trouwens...
Klein, kaal, dikke turbo poten met geveilde hoefnagels? Hebben we het hier over in een vat met Veet gevallen Shetland Pony?!?
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 16 Juli 2006
Klein, kaal maar wel met dikke Turbo poten!
Klein, kaal en dikke turbo poten... Lijkt wel ‘n nog af te lakken salontafeltje.
Je hoefnagels zijn wel keurig gevijld trouwens...
Klein, kaal, dikke turbo poten met geveilde hoefnagels? Hebben we het hier over in een vat met Veet gevallen Shetland Pony?!?