Verlanglijstje voor je fiets
Vrij waarschijnlijk:
1. Ander stuur., carbon. Waarschijnlijk Syntace, of misschien Schmolke.2. Andere pedalen. Ik denk aan Speedplay X1 Titanium.
Eventueel:
3. Andere zadelpen. Wellicht AX of Schmolke.4. Ander crankstel. Clavicula, Record 2007
En wie weet:
5. Ander frame. Dogma 2007
1. Ander stuur., carbon. Waarschijnlijk Syntace, of misschien Schmolke.2. Andere pedalen. Ik denk aan Speedplay X1 Titanium.
Eventueel:
3. Andere zadelpen. Wellicht AX of Schmolke.4. Ander crankstel. Clavicula, Record 2007
En wie weet:
5. Ander frame. Dogma 2007
Harde wind is meestal tegen.
Quoten: Origineel geplaatst door Ron Engels op 14 Juli 2006
Vrij waarschijnlijk:
Leuk, ik zat/zit met hetzelfde dilemma. Heb uiteindelijk voor Schmolke gekozen, aangezien de Syntace niet leverbaar was. Heb er tot nu toe geen moment spijt van, ziet er heel strak uit (veel mooier dan de Syntace) is lichter en hij zit perfect.
De Speedplays was ik nog vergeten. Deze zomer maar eens even naar Salden en ze eens even goed bekijken.
Vrij waarschijnlijk:
Leuk, ik zat/zit met hetzelfde dilemma. Heb uiteindelijk voor Schmolke gekozen, aangezien de Syntace niet leverbaar was. Heb er tot nu toe geen moment spijt van, ziet er heel strak uit (veel mooier dan de Syntace) is lichter en hij zit perfect.
De Speedplays was ik nog vergeten. Deze zomer maar eens even naar Salden en ze eens even goed bekijken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 14 Juli 2006
-LW's, o.i.d.
Ook onder jouw fiets staan Bora's beter (waarmee ook mijn verlanglijstje dus begint).
-LW's, o.i.d.
Ook onder jouw fiets staan Bora's beter (waarmee ook mijn verlanglijstje dus begint).
Less is bore
Een setje aksiums om op te gaan trainen met Conti Ultrasports
Ooit nog eens een witte Giro Atmos (daar zullen na 4 Atmossen thuis niet blij mee zijn..)
En dan nog een bijbehorende hagelwitte M Frame met witte sokjes en een grijze lens maar doorvoor geldt hetzelfde dat ze er thuis ook niet blij mee zullen zijn..
Ooit nog eens een witte Giro Atmos (daar zullen na 4 Atmossen thuis niet blij mee zijn..)
En dan nog een bijbehorende hagelwitte M Frame met witte sokjes en een grijze lens maar doorvoor geldt hetzelfde dat ze er thuis ook niet blij mee zullen zijn..
Science of Performance!
1. Tune bidonhouders
2. FRM trapas
3.Amrbosio f20 velgen met tune mig mag naven en cx ray spaken en daarop dugast strada tubes (natuurzijde)
4. Stronglight pulsion crankstel
5. Record cassette
6. Tune speedneedle zadel
7.Syntace f 139 stuurpen en Schmolke carbon sl stuur
8.Zero gravity remmen (de zilveren)
9.Alle boutjes upgraden naar Titanium boutjes
Nu nog even sparen en dan kopen...
greets
2. FRM trapas
3.Amrbosio f20 velgen met tune mig mag naven en cx ray spaken en daarop dugast strada tubes (natuurzijde)
4. Stronglight pulsion crankstel
5. Record cassette
6. Tune speedneedle zadel
7.Syntace f 139 stuurpen en Schmolke carbon sl stuur
8.Zero gravity remmen (de zilveren)
9.Alle boutjes upgraden naar Titanium boutjes
Nu nog even sparen en dan kopen...
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
En op welke fiets moet dit alles komen?