Nike Poggio 4
Ik heb de Poggio IV. Superlicht schoentje, schitterend gewoon!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Heb de P4 net binnen (zilver) = super stijf en licht. Wat mij betreft prima schoen.
Let wel even op bij de maat. Waar b.v. een Sidi een maat groter moet worden gekocht dan je normale maat is het bij Nike verstandig om maar een 1/2 maatje groter te kopen.
Let wel even op bij de maat. Waar b.v. een Sidi een maat groter moet worden gekocht dan je normale maat is het bij Nike verstandig om maar een 1/2 maatje groter te kopen.
Groeten,<br>
Jeroen
Jeroen
-
- Forum-lid
Hoe verhouden deze schoenen zich qua maten tov DMT & Northwave?
(groter, kleiner, gelijkopgaand?)
voor Northwave heb ik een 45, voor DMT een 46...
Voor Nike een .... ??
(groter, kleiner, gelijkopgaand?)
voor Northwave heb ik een 45, voor DMT een 46...
Voor Nike een .... ??
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
Qua die maten weet ik het niet, maar ik heb schoenmaat 43 en heb met de nike's ook 43.
Heb alleen 1 probleempje dat de gesp van de velcro stuk is gegaan, het leer waar deze in zat bevestigd scheurde uit.
Maar na een bezoekje aan een ouderwetse schoenmaker zitten ze weer goed.
Vind persoonlijk de Sidi's wel lekkerder zitten.
Heb alleen 1 probleempje dat de gesp van de velcro stuk is gegaan, het leer waar deze in zat bevestigd scheurde uit.
Maar na een bezoekje aan een ouderwetse schoenmaker zitten ze weer goed.
Vind persoonlijk de Sidi's wel lekkerder zitten.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
-
- Forum-lid
Ik heb de zwart gele uitvoering!! Super!!!
Weet er iemand of ze nog te koop zijn? en zo ja waar?
Ik vind ze nergens op het net...
De witte uitvoering is prachtig, ik weet alleen niet of gewone particuliere die ook kunnen kopen.
De witte uitvoering is prachtig, ik weet alleen niet of gewone particuliere die ook kunnen kopen.
coureurke01 schreef:Ik heb de zwart gele uitvoering!! Super!!!
Nike is in 2009 gestopt met "cycling"-lijn. De witte poggio's zijn niet op de markt gekomen. Enkel beschikbaar voor gesponsorde renners. Ze sponsoren nog wel een aantal individuele reners. Overigens rijdt zelfs Armstrong niet op echte Nikes.
Ik rijd met een limited edition van de Nike Poggio's in een wit/gele variant. Nummer 070 van 105 heb ik. Gekocht bij de (over het algemeen) waardeloze outlet (Rosada) hier in Roosendaal. Heb nog wel 90 euro voor de schoenen neer moeten tellen maar tot nu toe zijn ze elke euro waard geweest!
Hier een plaatje met dezelfde (weliswaar customized) Poggio limited edition schoenen van Oscar Pereiro:
[img=http://cdn.media.cyclingnews.com/2009/0 ... es_600.jpg]
Hier een plaatje met dezelfde (weliswaar customized) Poggio limited edition schoenen van Oscar Pereiro:
[img=http://cdn.media.cyclingnews.com/2009/0 ... es_600.jpg]
Canyon Ultimate CF SL 2016
BonoCross schreef:Ik rijd met een limited edition van de Nike Poggio's in een wit/gele variant. Nummer 070 van 105 heb ik. Gekocht bij de (over het algemeen) waardeloze outlet (Rosada) hier in Roosendaal. Heb nog wel 90 euro voor de schoenen neer moeten tellen maar tot nu toe zijn ze elke euro waard geweest!
Briljant! Echt heel bijzonder dat die schoenen daar te koop waren. Heb vorig jaar tussen Soest en Lage Vuursche iemand gespot met nr 82. Legde toen de link dat het wellicht een medewerker van Nike Europe in Hilversum zou zijn, maar misschien dus ook gewoon een outlet-shopper.
PS als ik 90 eur per schoen had moeten neerleggen, had ik ook nog niet getwijfeld...