250 euro voor deze fiets lijkt me een prima deal, zeker als de wielen nog strak zijn en je er goed op zit.
Derailleur en tandwieltjes zien er nog niet versleten uit, zitten toffe aerowieltjes op, casati frame, schakelen in de remgrepen, klikpedalen - wat wil je eigenlijk nog meer voor 250 euro? Je kan je er geen buil aan vallen lijkt me.
Met twee minder lelijke bidons en evt. een nieuwe derailleur en ketting (als het tegenvalt) ben je helemáál pimped out.
Volgens mij heben zowel Campagnolo als Casati nooit rotzooi gemaakt, maar daar heb ik weinig verstand van.
Campagnolo en Beginner
-
- Forum-lid
Lijkt mij een Campagnolo Athene gezien het crankstel en de mate van het polijsten.
Als de onderdelen nog goed zijn, heb je een fraaie fiets aangeschaft.
Neemt niet weg, dat JIJ er lekker op moet fietsen.
Als je net begint, niet op het grote blad gaan rijden want dan kun je blessures aan je knieën oplopen.
Voorlopig op je binnenblad rijden en langzaam aan opbouwen.
Ik rijdt zelf in het begin nooit op een km-teller, die laat ik thuis.
Gewoon in een tempo rijden waarin je net niet meer zou kunnen praten.
MiketheBike
Als de onderdelen nog goed zijn, heb je een fraaie fiets aangeschaft.
Neemt niet weg, dat JIJ er lekker op moet fietsen.
Als je net begint, niet op het grote blad gaan rijden want dan kun je blessures aan je knieën oplopen.
Voorlopig op je binnenblad rijden en langzaam aan opbouwen.
Ik rijdt zelf in het begin nooit op een km-teller, die laat ik thuis.
Gewoon in een tempo rijden waarin je net niet meer zou kunnen praten.
MiketheBike
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Was zelf ook al wel behoorlijk tevreden met de aanschaf.. Velgen zijn kaarsrecht. heb er al behoorlijk veel op gereden eerste weekend. Bedankt voor de reacties
Ben met twee iets meer ervaren fietsers van groningen naar Meppel (De wijk) op en neer gefietst in twee dagen. Heb wel vaak op de ATB gezeten maar dit is ook echt wel mijn ding. Op de terugweg (wind mee met 3 man geen kopwerk) gemiddeld 34,5 gereden op 80 km afstand!
Ben met twee iets meer ervaren fietsers van groningen naar Meppel (De wijk) op en neer gefietst in twee dagen. Heb wel vaak op de ATB gezeten maar dit is ook echt wel mijn ding. Op de terugweg (wind mee met 3 man geen kopwerk) gemiddeld 34,5 gereden op 80 km afstand!
Quoten: Origineel geplaatst door MiketheBike op 28 Juni 2006
Lijkt mij een Campagnolo Athene gezien het crankstel en de mate van het polijsten.
Lijkt mij ook Athena gezien de vorm van het crankstel. Athena was/is vergelijkbaar met huidige centaur. nder chorus boven veloce. Prima groep indien nog in goede staat.
Lijkt mij ook Athena gezien de vorm van het crankstel. Athena was/is vergelijkbaar met huidige centaur. nder chorus boven veloce. Prima groep indien nog in goede staat.
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Timo002 op 28 Juni 2006
Welke hartslagen precies geschikt zijn hangt af van je leeftijd. Volgens mij is voor een duurrit een hartslag van 160 aardig goed.
Voor een duurrit een hartslag van 160 Dat is bij mij al bijna het omslagpunt. Ik dacht dat je eerder aan 130 tot 140 moet gaan denken de eerste tijd, met opbouwen van de konditie
Welke hartslagen precies geschikt zijn hangt af van je leeftijd. Volgens mij is voor een duurrit een hartslag van 160 aardig goed.
Voor een duurrit een hartslag van 160 Dat is bij mij al bijna het omslagpunt. Ik dacht dat je eerder aan 130 tot 140 moet gaan denken de eerste tijd, met opbouwen van de konditie
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Hans op 28 Juni 2006
als je de foto linkt aan een locatie op je eigen pc kan alleen jij de foto zien .
Zet de foto eens online en probeer het opnieuw.
En dit is mijn cassati,ong 10 jaar oud en afgemonteerd met Shimano Dura-Ace
http://i3.tinypic.com/16bhn2q.jpg
als je de foto linkt aan een locatie op je eigen pc kan alleen jij de foto zien .
Zet de foto eens online en probeer het opnieuw.
En dit is mijn cassati,ong 10 jaar oud en afgemonteerd met Shimano Dura-Ace
http://i3.tinypic.com/16bhn2q.jpg