Corima Aero handgespaakt
-
- Forum-lid
Ik heb ook gehoord dat je corima wielen beter standaard koopt. Zouden beter zijn dan zelf laten spaken.
Er niet blij mee? ze pakte toch wel ff een mooie eerste plek op Zipp's.en welke ploeg rijdt nou nogmeer Parijs-Roubaix op carbonvelgen (bijna) niemand.en zo extreem veel scheuren ze ookweer niet schijnt verbeterd te zijn overigens: verleden jaar in Wateringen na eerste bocht heb je ook een heel stuk kasseien daar trapte basso ook vrolijk rondt zonder problemen ook achteraf niet.
Hincapie reed er ook mee (Bontrager). Heeft zelfs speciaal om carbon hoogprofiel gevraagd. Komt meteen de volgende vraag bij me op: waar haalt Bontrager hun carbon velgen vandaan?
Hincapie reed er ook mee (Bontrager). Heeft zelfs speciaal om carbon hoogprofiel gevraagd. Komt meteen de volgende vraag bij me op: waar haalt Bontrager hun carbon velgen vandaan?
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 07 Juli 2006
Hincapie reed daar met lage velgen met een carbon kap eroverheen. Dus zeg maar een Bontrager versie van de Cosmic karton lijkt mij:
En Bontrager heeft zelf ook gewoon carbon hoge velgen in hun programma:
Hincapie reed daar met lage velgen met een carbon kap eroverheen. Dus zeg maar een Bontrager versie van de Cosmic karton lijkt mij:
En Bontrager heeft zelf ook gewoon carbon hoge velgen in hun programma:
Quoten: Origineel geplaatst door Silvan op 07 Juli 2006
Nee, klopt niet aangezien de velg van deze wielen bij bontrager van carbon is en bij mavic van alu!
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
Ik dacht ook dat Hincapie met een volledig carbon wiel reed (in ieder geval geen carbon cap over een alu velg). Ik heb een verhaal van hem gelezen op een site (waar?), dat hij voor lichtgewicht en aerodynamisch ging. Hij had een hoge en lage velg al getest vooraf en hoog beviel hem op de kasseien het beste. Had ook te maken met het totaalplaatje van zijn fiets (andere vork e.d.)