Stronglight probleem
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Heb er tot op heden maar enkele gezien en maar eentje kunnen monteren. Stronglight heeft veel leverproblemen met haar crankstellen en ben er op het ogenblik erg voorzichtig mee.
Isis gaat op korte termijn verdwijnen (FSA is er inmiddels mee gekapt en de Stronglight geintegreerde sets zijn eigenlijk nog niet uitontwikkeld).
Waarom overweeg, als je dan toch voor bruikbaar wilt gaan je geen compactzit je zeker in Nederland beter mee dan met een triple (meer iets voor mountainbikes, de zin het ik er persoonlijk nooit van gezien). Een FSA Gossamer kost bijna niets en zou een goede optie zijn om eens te testen of het voldoet.
Isis gaat op korte termijn verdwijnen (FSA is er inmiddels mee gekapt en de Stronglight geintegreerde sets zijn eigenlijk nog niet uitontwikkeld).
Waarom overweeg, als je dan toch voor bruikbaar wilt gaan je geen compactzit je zeker in Nederland beter mee dan met een triple (meer iets voor mountainbikes, de zin het ik er persoonlijk nooit van gezien). Een FSA Gossamer kost bijna niets en zou een goede optie zijn om eens te testen of het voldoet.
Rob bedankt voor je reaktie.
De triple gebruik ik voor de bergen. Ik vind juist, in mijn geval, een compact helemaal niet handig voor Nederland. Ik rijd nooit op het buitenblad, tenzij in een afdaling maar die heb je hier niet, en dan heb ik liever een 42 binnenblad dan een 39/36 of 34. Bovendien heb ik met een triple in de bergen dan nog een noodverzet (30x29) over wat ik bijv op de Giau dit jaar tijdens de DM wel heb gebruikt.
Daarbij komt dat Stronglight wel erg mooi is natuurlijk. Mijn Fm zal maandag ook weer informeren Als dat geen resultaat heeft ga ik omkijken naar een andere carbon triple die er niet veel zijn volgens mij. Heb jij nog suggesties?
De triple gebruik ik voor de bergen. Ik vind juist, in mijn geval, een compact helemaal niet handig voor Nederland. Ik rijd nooit op het buitenblad, tenzij in een afdaling maar die heb je hier niet, en dan heb ik liever een 42 binnenblad dan een 39/36 of 34. Bovendien heb ik met een triple in de bergen dan nog een noodverzet (30x29) over wat ik bijv op de Giau dit jaar tijdens de DM wel heb gebruikt.
Daarbij komt dat Stronglight wel erg mooi is natuurlijk. Mijn Fm zal maandag ook weer informeren Als dat geen resultaat heeft ga ik omkijken naar een andere carbon triple die er niet veel zijn volgens mij. Heb jij nog suggesties?
O.k.
Ik weet dat triples er langzaam uitgaan en dat ze in carbon helemaal zeldzaam zijn. FSA heeft nog een Team issue in triple.
Misschien kun je het hier eens proberen:
http://www.wielrunner.nl/index.php?page=home
Tune heeft met zijn fast foot nog wel een aardige triple in zijn / haar programma maar dan zou ik eerder voor een campa versie gaan (en die e.v.t. zwart laten anodiseren).
Ik weet dat triples er langzaam uitgaan en dat ze in carbon helemaal zeldzaam zijn. FSA heeft nog een Team issue in triple.
Misschien kun je het hier eens proberen:
http://www.wielrunner.nl/index.php?page=home
Tune heeft met zijn fast foot nog wel een aardige triple in zijn / haar programma maar dan zou ik eerder voor een campa versie gaan (en die e.v.t. zwart laten anodiseren).
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 13 Augustus 2006
O.k. Ik weet dat triples er langzaam uitgaan en dat ze in carbon helemaal zeldzaam zijn. FSA heeft nog een Team issue in triple.Misschien kun je het hier eens proberen:http://www.wielrunner.nl/index.php?page=homeTune heeft met zijn fast foot nog wel een aardige triple in zijn / haar programma maar dan zou ik eerder voor een campa versie gaan (en die e.v.t. zwart laten anodiseren).
Dat is dan geheel toevallig mijn FM. Bedankt ik zal Hanno vragen!!
O.k. Ik weet dat triples er langzaam uitgaan en dat ze in carbon helemaal zeldzaam zijn. FSA heeft nog een Team issue in triple.Misschien kun je het hier eens proberen:http://www.wielrunner.nl/index.php?page=homeTune heeft met zijn fast foot nog wel een aardige triple in zijn / haar programma maar dan zou ik eerder voor een campa versie gaan (en die e.v.t. zwart laten anodiseren).
Dat is dan geheel toevallig mijn FM. Bedankt ik zal Hanno vragen!!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ik heb jouw helemaal nooit benaderd, dat heeft een mechanieker (Erik kruise) met een eigenzaakje voor mij gedaan. Hij was niet erg te spreken over de communicatie, hij kreeg 1e alleen de adviesprijs (die ziekelijk hoog is) en meer kreeg ie niet. Hij moest wat opsturen, maar die e-mails werden gebounced.
Dezelfde ervaringen hoorde ik later van een aantal andere personen die geen enkele reden hebben om over zoiets te liegen.
Dit was dus absoluut geen gezwets van mij! (Vorig jaar op BM had je het trouwens ook mis met de spacingsverschillen tussen shimano en campa tandjes).
Dezelfde ervaringen hoorde ik later van een aantal andere personen die geen enkele reden hebben om over zoiets te liegen.
Dit was dus absoluut geen gezwets van mij! (Vorig jaar op BM had je het trouwens ook mis met de spacingsverschillen tussen shimano en campa tandjes).
de mekanieker moest alleen zijn bedrijfs gegevens door mailen wat hij nooit heeft gedaan , zonder kvk en btw nummer geven wij geen digitalen prijslijst.
indien je naar info@jaropa.com of jaropa@zonnet.nl mail dan krijg je altijd antwoord doch als je niet het goede mail adres gebruikt dan krijgt Jaropa de mail van je nooit binnen.
Ook word er geroepen over een prive nummer , Jaropa heeft al jaren het zelfde nummer wat ook op de site zichtbaar is en het enigste nummer op de morsweg is.
het is niet zo moeilijk om te begrijpen , maar bij een eenmans bedrijf krijg je nu eenmaal geen gehoor als de persoon ook buitenshuis zijn klanten bezoekt en belevert.
indien je naar info@jaropa.com of jaropa@zonnet.nl mail dan krijg je altijd antwoord doch als je niet het goede mail adres gebruikt dan krijgt Jaropa de mail van je nooit binnen.
Ook word er geroepen over een prive nummer , Jaropa heeft al jaren het zelfde nummer wat ook op de site zichtbaar is en het enigste nummer op de morsweg is.
het is niet zo moeilijk om te begrijpen , maar bij een eenmans bedrijf krijg je nu eenmaal geen gehoor als de persoon ook buitenshuis zijn klanten bezoekt en belevert.
jaropa