Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Stronglight probleem

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24317
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 aug 2006 23:19

Ah dat is al weer een verbetering dan, een maand of wat geleden kwamen alle e-mails weer gewoon terug.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 13 aug 2006 01:20

Sharkman, weet jij iets over de leverbaarheid van de Vulcan triple 170mm? Wacht hier al sinds april op

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2777
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 13 aug 2006 11:58

Heb er tot op heden maar enkele gezien en maar eentje kunnen monteren. Stronglight heeft veel leverproblemen met haar crankstellen en ben er op het ogenblik erg voorzichtig mee.
Isis gaat op korte termijn verdwijnen (FSA is er inmiddels mee gekapt en de Stronglight geintegreerde sets zijn eigenlijk nog niet uitontwikkeld).
Waarom overweeg,  als je dan toch voor bruikbaar wilt gaan je geen compactzit je zeker in Nederland beter mee dan met een triple (meer iets voor mountainbikes, de zin het ik er persoonlijk nooit van gezien).  Een FSA Gossamer kost bijna niets en zou een goede optie zijn om eens te testen of het voldoet.

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 13 aug 2006 12:14

Rob bedankt voor je reaktie.
De triple gebruik ik voor de bergen. Ik vind juist, in mijn geval, een compact helemaal niet handig voor Nederland. Ik rijd nooit op het buitenblad, tenzij in een afdaling maar die heb je hier niet, en dan heb ik liever een 42 binnenblad dan een 39/36 of 34. Bovendien heb ik met een triple in de bergen dan nog een noodverzet (30x29) over wat ik bijv op de Giau dit jaar tijdens de DM wel heb gebruikt.
Daarbij komt dat Stronglight wel erg mooi is natuurlijk. Mijn Fm zal maandag ook weer informeren Als dat geen resultaat heeft ga ik omkijken naar een andere carbon triple die er niet veel zijn volgens mij. Heb jij nog suggesties?

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2777
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 13 aug 2006 13:24

O.k.
Ik weet dat triples er langzaam uitgaan en dat ze in carbon helemaal zeldzaam zijn. FSA heeft nog een Team issue in triple.
Misschien kun je het hier eens proberen:
http://www.wielrunner.nl/index.php?page=home
Tune heeft met zijn fast foot nog wel een aardige triple in zijn / haar programma maar dan zou ik eerder voor een campa versie gaan (en die e.v.t. zwart laten anodiseren).

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 13 aug 2006 15:28

Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 13 Augustus 2006
O.k. Ik weet dat triples er langzaam uitgaan en dat ze in carbon helemaal zeldzaam zijn. FSA heeft nog een Team issue in triple.Misschien kun je het hier eens proberen:http://www.wielrunner.nl/index.php?page=homeTune heeft met zijn fast foot nog wel een aardige triple in zijn / haar programma maar dan zou ik eerder voor een campa versie gaan (en die e.v.t. zwart laten anodiseren).


Dat is dan geheel toevallig mijn FM. Bedankt ik zal Hanno vragen!!

jaropa
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2006 15:32

jaropa 04 dec 2006 18:33

die mark olieman kletst maar wat en heeft NOOIT een mail naar Jaropa gestuurd , dan had hij zeer zeker antwoord gekregen
jaropa

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24317
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 dec 2006 19:00

Ik heb jouw helemaal nooit benaderd, dat heeft een mechanieker (Erik kruise) met een eigenzaakje voor mij gedaan. Hij was niet erg te spreken over de communicatie, hij kreeg 1e alleen de adviesprijs (die ziekelijk hoog is) en meer kreeg ie niet. Hij moest wat opsturen, maar die e-mails werden gebounced.
Dezelfde ervaringen hoorde ik later van een aantal andere personen die geen enkele reden hebben om over zoiets te liegen.
Dit was dus absoluut geen gezwets van mij! (Vorig jaar op BM had je het trouwens ook mis met de spacingsverschillen tussen shimano en campa tandjes).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jaropa
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2006 15:32

jaropa 05 dec 2006 01:21

de mekanieker moest alleen zijn bedrijfs gegevens door mailen wat hij nooit heeft gedaan , zonder kvk en btw nummer geven wij geen digitalen prijslijst.
indien je naar info@jaropa.com of jaropa@zonnet.nl mail dan krijg je altijd antwoord doch als je niet het goede mail adres gebruikt dan krijgt Jaropa de mail van je nooit binnen.
Ook word er geroepen over een prive nummer , Jaropa heeft al jaren het zelfde nummer wat ook op de site zichtbaar is en het enigste nummer op de morsweg is.
het is niet zo moeilijk om te begrijpen , maar bij een eenmans bedrijf krijg je nu eenmaal geen gehoor als de persoon ook buitenshuis zijn klanten bezoekt en belevert.
 
jaropa

Plaats reactie