Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fietsnieuws 2007

6:13freak
Forum-lid

6:13freak 15 jun 2006 12:40

volgens mij zoek jij echt op www.cn.com
maar moet dus cyclingnews.com zijn

Inderdaad, daar zocht ik. Toevallig stond daar ook iets over Bianchi.
ook mij kunnen die doorgezakte uitstulpingen in carbon frames niet bekoren. Niet omdat ik nu toevallig een Cannondale heb, maar dan vind ik het bij de Synapse toch wat subtieler. Bovendien lijkt me dat zo'n frame daar weer onnodig zwaarder van wordt. De kortste verbinding tussen 2 punten was toch een rechte lijn?

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 16 jun 2006 01:58

Dit vind ik toch wel een zeer fraai crankstel voor de 2007 Mirage groep.
Excuse me while I kiss the sky

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 16 jun 2006 02:18

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 14 Juni 2006

Ga je mond even spoelen.... ;)De Tango van DR is het gedrocht wat er het dichtste bij komt, maar dit is zeker niet te vergelijken met de nda vorken.

tja kan me echt niet bekoren al die rare vormen. Vanuit technisch oogpunt is het ook helemaal nergens goed voor, maar ja smaken verschillen.
Nano technologie in een frame , is maar goed dat je het heel ruim uit kunt leggen. Maar een frame van nanotubes zou een Spin tot een koopje maken qua prijs.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 19 jun 2006 20:12

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 15 Juni 2006

Het eerste frame dat je ziet is een Limited Boonen edition, er zijn maar 300 exemplaren van gemaakt (die telkens genummerd zijn). Op het frame staat ook de handtekening van Boonen Himself. Hij reed gisteren en eergisteren voor het eerst op zo een exemplaar (volgens Wuyts) ... Op stage deed er een gerucht dat wij volgend jaar misschien met Time fietsen zouden gaan rijden ipv Ridley. (let ons hopen)

Die Limited Editions gaan ze dan snel moeten kwijt geraken, want ik hoor dat QuickStep volgend jaar niet op Time zou rijden.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 19 jun 2006 20:20

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 Juni 2006
Die Limited Editions gaan ze dan snel moeten kwijt geraken, want ik hoor dat QuickStep volgend jaar niet op Time zou rijden.

Welk merk dan wel? (Is het iets Belgisch? Prorace ofzo?)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

casran
Forum-lid HC

casran 19 jun 2006 20:36

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 19 Juni 2006

Welk merk dan wel? (Is het iets Belgisch? Prorace ofzo?)

Ja, QuickStep op Prorace, dat zou geweldig zijn!  
Het is nog niet uitgemaakt, Scepticus. Verschillende merken zijn in de running, en een bepaald Amerikaans merk heeft een mooi aanbod gedaan.
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

youri
Forum-lid

youri 19 jun 2006 21:12

Heb eens gemaild naar Kuota Belgium om inlichtingen te vragen betreffende de Kredo voor 2007.
Dit schreef men terug:
Geachte,

Allereerst dank voor de interessen in één van onze produkten.

Ben sinds verleden week terug uit Italië, waar we een bespreking hebben gehad over het Kuota gamma seizoen 2007.
Voor de Kredo kan ik u meegeven dat het frame NIET veranderd, enkel de kleur misschien (sticker met een beetje rood in verwerkt).

Sportieve groeten,

VDB Parts NVKuota Benelux

casran
Forum-lid HC

casran 19 jun 2006 22:38

Quoten: Origineel geplaatst door youri op 19 Juni 2006

Heb eens gemaild naar Kuota Belgium om inlichtingen te vragen betreffende de Kredo voor 2007.
...
VDB Parts NVKuota Benelux

Youri,
Dit lijkt me misschien het gepaste moment om dit even op het forum bekend te maken. Ik ben zelf in dienst genomen door VDB Parts (www.vdbparts.be), die onder meer Benelux invoerder van Kuota is. Mijn diensten daar zullen onder meer nuttig zijn in functie van een nieuwe activiteit van VDB PARTS, namelijk het invoerderschap van Campagnolo in België. Ik ga vanaf juli daar aan de slag. Die mail is duidelijk door mijn toekomstige collega beantwoord; hij is het heel boeiende Kuota 2007 gamma gaan bekijken in Italië.
Het leek me toch nuttig dit even duidelijk te maken hier op het forum.
Groeten,
Pieter

youri
Forum-lid

youri 19 jun 2006 22:45

Pieter,
Proficiat met je nieuwe job, ziet er heel tof uit. En ook interessant, omdat je heel aktief op het forum bezig bent, zodat je heel nuttige informatie kunt delen met andere forumgebruikers.
Heb ondertussen geantwoord op de mail van je toekomstige collega, om te vragen vanaf wanneer je uit een Kuota kunt bestellen uit de cataloog van 2007. Indien ik opnieuw antwoord krijg, laat ik het weten.

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 19 jun 2006 22:47

Van harte met de baan Casran!! Veel plezier, succes en what ever. Het is in ieder geval iets wat te maken heeft met je hobby, hopelijk heb je er daardoor meer plezier in om er te werken.

Nogmaals veel sucees!

casran
Forum-lid HC

casran 19 jun 2006 22:58

Quoten: Origineel geplaatst door youri op 19 Juni 2006

Pieter,
Proficiat met je nieuwe job, ziet er heel tof uit. En ook interessant, omdat je heel aktief op het forum bezig bent, zodat je heel nuttige informatie kunt delen met andere forumgebruikers.

Bedankt youri en Wesley, ik ben inderdaad heel enthousiast om van start te gaan: er is me een hele boeiende betrekking aangeboden, die volop in mijn interessesfeer ligt, in een aangenaam bedrijf met veel uitdagingen.Goed, ik ga wel even evalueren in hoeverre ik op dit forum actief kan zijn. Vooreerst moet het voor iedereen duidelijk zijn wat mijn positie nu is (mijn posts kunnen dan tegen die achtergrond gelezen worden; daar heeft iedereen hier recht op). Daarnaast zal ik even bekijken of mijn functie bij VDB Parts verenigbaar is met bepaald forumwerk: ik zal me doelbewust moeten onthouden van me te mengen in bepaalde discussies... ik denk dat het zichzelf wel wat zal uitwijzen. Groeten, Pieter

bigm
Forum-lid

bigm 19 jun 2006 23:01

succes met je nieuwe baan pieter en wat het forum betreft keep up the good work

Plaats reactie