Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

HOPPA!!!!!!

ronengels
Forum-lid

ronengels 25 jun 2006 04:00

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 22 Juni 2006

Proficiat cascarsi. Het begin van een boeiende carrière. Ga ervoor!!

Quoten: Origineel geplaatst door Ron Engels op 08 Juni 2006

Als je je maar niet laat verleiden tot het springen uit een vliegtuig dat het nog steeds doet. Dat heeft mijn vliegershart nooit begrepen.

Héhé. En als ie te weinig vertrouwen heeft in de landingscapaciteiten van de piloot?

Ik geef toe dat dat een goede reden zou kunnen zijn, maar dan had je maar beter helemaal niet in kunnen stappen.
Harde wind is meestal tegen.

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 23 okt 2006 17:53

even een update van me opleiding tot nu toe
ik heb nu 11 wken gehad en het ware al 11 mooie weken, ik zit in een super gezellige groep en we hebben een super goeie sergeant en we doen super mooie dingen, maar ook wel kut dingen maar dat heeft elke beroep. de opleiding wordt steeds zwaarder en zwaarder maar ik ben nie van plan om op te geven omdat dit gewoon is wat ik wil.
als het goed is zet ik 12 januarie de rode baret op, of ik gebleseers raken dan duurt het wat langer, maar tot nu toe heb ik nog niks gehad(nog niet 1 blaar terwijl andere elke week wel een blaar hebben)
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

cor01
Forum-lid

cor01 23 okt 2006 22:39

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 23 Oktober 2006

ik heb nu 11 wken gehad en het ware al 11 mooie weken, ik zit in een super gezellige groep en we hebben een super goeie sergeant en we doen super mooie dingen, maar ook wel kut dingen maar dat heeft elke beroep. de opleiding wordt steeds zwaarder en zwaarder maar ik ben nie van plan om op te geven omdat dit gewoon is wat ik wil.
als het goed is zet ik 12 januarie de rode baret op, of ik gebleseers raken dan duurt het wat langer, maar tot nu toe heb ik nog niks gehad(nog niet 1 blaar terwijl andere elke week wel een blaar hebben)

Oke...! Well done...!
Maar pas op..! Sprak een neef van me afgelopen weekend nog. Hij is marinier en wist te vertellen dat de "rode baretten" in opleiding een gezamelijk oefening met de commando's of mariniers moesten uitvoeren. Was voor hen altijd ontzettend lachen en zou bij jullie het kaf van het koren gescheiden worden.....
"Afstappen is geen optie"

jes65
Forum-lid

jes65 23 okt 2006 23:04

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 23 Oktober 2006

Ik was juist blij dat ik jaren geleden als diensplichtige dat circus mocht verlaten.. Achteraf wel lachen natuurlijk ook hoe serieus ze probeerden te vertellen over de dreiging uit het oosten... Sindsdien van mening dat wij als klein prutslandje helemaal geen leger nodig hebben.. Kost bakken met geld dat je elders (zorg) beter kan besteden.. Maar goed daar gaat het hier niet over en als het je ding is en je er prettig bij voelt prima dan!

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 14 jan 2007 16:29

eindelijk is het me gelukt DE RODE BARET IS VAN MIJN
binnenkomst naar de laatse mars van 25 km

en hier heb ik hem op
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

noppie
Forum-lid

noppie 14 jan 2007 18:19

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 14 Januari 2007

eindelijk is het me gelukt DE RODE BARET IS VAN MIJN

Zo!, en dan nu maar je medemens gaan dood schieten en vervolgens je verdere leven een trauma oplopen, onder het mom van wederopbouw.
kiekeboe

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 14 jan 2007 18:53

Valt voor je te hopen dat je iets eerder uitgezonden gaat worden dan van Baal die ik vanochtend in Buitenhof zag: in 1966 het leger in en in 1994 eindelijk uitgezonden! Dit zo horende denk ik dat ik ook nog maar 24 jaar ga 'doorstuderen'

bigm
Forum-lid

bigm 14 jan 2007 19:08

Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 14 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 14 Januari 2007eindelijk is het me gelukt DE RODE BARET IS VAN MIJNZo!, en dan nu maar je medemens gaan dood schieten en vervolgens je verdere leven een trauma oplopen, onder het mom van wederopbouw.

man, laat hem trots zijn op zijn baret en hang niet de moraalridder uit

noppie
Forum-lid

noppie 14 jan 2007 23:34

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 14 Januari 2007

Cascarsi gefeliciteerd met het behalen van je baret. De rest lekker laten lullen, tenslotte liggen die lekker warm achter moeders reet hun handen te warmen . Hoop als je wordt uitgezonden en je moet er een "omleggen" denk dan dat je het doet voor vlag en vaderland in den vreemde. Ik ben ook eerlijk om te zeggen dat als ik in zo'n situatie zou zitten er zeker niet mee zal zitten om als eerste die "trekker" over te halen want daar zal de tegenpartij ook zeker niet mee zitten.Het is doden of gedood worden en een tussenweg is er in tijd van oorlog helaas niet. En zeker niet als het extremisten betreft want die knallen je kop er gewoon af en zeggen dat het god's wil was.

Ja , en als je ééntje omlegt heb je de kans dat je daarvoor vervolgt wordt in Nederland. Voor vlag en vaderland, laat me niet lachen, je wordt door een stel van die pennelikkers uit Den Haag ( kom jij daar ook niet vandaan BR?) een oorlog in gestuurd en als je later in de problemen komt laten die je  zakken als een baksteen. Wat die extremisten betreft, die sporen niet, maar neerschieten is niet de oplossing, voor 1 neergeschoten extremisten komen er weer 2 nieuwe bij.
Maar ja, als cascarsi blij met z'n rode mutsie, dan moet die dat vooral zijn. Hij moet wel weten dat er mensen zijn die daar anders over denken.
kiekeboe

Plaats reactie