Mensen die zeggen dat Prorace goede girp heeft in de regen kunnen echt niet sturen.
Wat een K*T banden in de regen, glijden echt alle kanten op.
Op het droge doen ze het overigens wel beter.
Ik blijf zelf bij Vittoria, trainingband Rubino Pro, voor speciale gevallen Open Corsa CX.
Regenbanden
-
- Forum-lid
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Quoten: Origineel geplaatst door campa=super op 13 Juni 2006
Ik blijf zelf bij Vittoria, trainingband Rubino Pro, voor speciale gevallen Open Corsa CX.
Sluit ik me bij aan! Vooral geen plotselinge moves maken op die pro race bandjes bij nat weer. Op het droge vind ik ze juist fantastisch. Bij nat weer doen mijn conti grand prix trainingsbandjes (gewoon de allergoedkoopste variant) het prima!
Sluit ik me bij aan! Vooral geen plotselinge moves maken op die pro race bandjes bij nat weer. Op het droge vind ik ze juist fantastisch. Bij nat weer doen mijn conti grand prix trainingsbandjes (gewoon de allergoedkoopste variant) het prima!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik zou voor het voorwiel een grip band monteren en voor achter een pure roller zoals de standaard prorace of supersonic (als je dat financieel kan hebben want ze zijn dun).Ik rijd altijd op deze manier.
Als je campa wil heb je nooit meer wat anders