VIP kaarten voor TOUR de FRANCE
daar even op zoeken
Tour De France 2006
-
- Forum-lid
Het zal logischerwijs een strijd worden tussen Basso en Ullrich. Ik zet mijn geld op Ullrich, maar met Ullrich weet je niks zeker. Basso is sterk en gezien zijn optreden in de Giro dé te kloppen man. Overige kanditaten zijn Vinokourov(würth), Landis(Phonak), Mancebo(AG2R) en Valverde(Illes B.).ndanks mijn enigszins chauvinistische aanleg verwacht ik weinig van Rabobank. Rasmussen krijgt niet de ruimte en Menchov is te wisselvallig en bovendien komt hij tekort om mee te doen voor het podium.
Alles zal gaan om wie de beste man en de beste ploeg heeft , zoals Lance dat enkele jaren heeft gehad. Hem lang genoeg uit de wind houden en zelf goed doen waar je goed in bent.
En ik doe geen voorspelling , want daar ben ik toch niet goed in.
En ik doe geen voorspelling , want daar ben ik toch niet goed in.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Het kan niet snel genoeg beginnen! 'k Zit momenteel voor mijn werk in het buitenland en heb mijn fiets al twee maanden niet gezien... Dat valt zwaar! Giro was hier niet te volgen maar ben voordat de Tour echt interessant wordt weer terug in Nederland. En ik vind Mart Smeets 's avonds altijd erg leuk (waarschijnlijk in tegenstelling tot veel mede fietsfans).
Een andere vraag:start Basso wel?
Hetzelfde van Valverde en die had ik sterker geschat dan Basso!
En dan Vinoukourov,gaat hij,wint hij denk ik!
Ik denk dat de te kloppen man Ullrich word,kan wel eens zijn laatste keer zijn:weer 2de?
Dit jaar heeft Landis al het meeste gewonnen(Kleinere rondes:denk 3al dit jaar?)
Denk dat er ook een vrij onbekende gaat meespelen!(Hoop dat de franse veldrijder Gadret ook meedoet,kan die klimmen!Of was dit zoals Vanhuffel vorig jaar?)
Mss de laatste om echt in het oog te houden:Horner?
Of waarom niet Kessler en Klier om hem bij-te-staan en zelf hoog te eindigen?
Hetzelfde van Valverde en die had ik sterker geschat dan Basso!
En dan Vinoukourov,gaat hij,wint hij denk ik!
Ik denk dat de te kloppen man Ullrich word,kan wel eens zijn laatste keer zijn:weer 2de?
Dit jaar heeft Landis al het meeste gewonnen(Kleinere rondes:denk 3al dit jaar?)
Denk dat er ook een vrij onbekende gaat meespelen!(Hoop dat de franse veldrijder Gadret ook meedoet,kan die klimmen!Of was dit zoals Vanhuffel vorig jaar?)
Mss de laatste om echt in het oog te houden:Horner?
Of waarom niet Kessler en Klier om hem bij-te-staan en zelf hoog te eindigen?
il magnifico
Favoriet: toch echt Basso jongens!! Mentaal sterk/steady en fysiek in de Giro niet afgebrand.
Ook Ullrich heeft natuurlijk zoals altijd kansen, maar kan normaal in de bergen niet mee met Basso/de besten..
Outsider(s): ik denk aan Leipheimer/Landis , dat soort kerels....niet aan Valverde en/of Vino. Die komen als alrounder op cruciale punten net tekort om een Tour/Giro of Vuelta te winnen.
Ook Ullrich heeft natuurlijk zoals altijd kansen, maar kan normaal in de bergen niet mee met Basso/de besten..
Outsider(s): ik denk aan Leipheimer/Landis , dat soort kerels....niet aan Valverde en/of Vino. Die komen als alrounder op cruciale punten net tekort om een Tour/Giro of Vuelta te winnen.
Gang is alles!!