waar moet ik shimano ultegra groep kopen
dank je wel beste T2300! ik vind het dan wel een beetje ver.... van salden om die foto erbij te doen. De bijbehorende tekst vermelt het wel mar er is geen match tussen foto em tekst..
waarvoor moet ik eigenlijk kiezen : voorderailleur, BSA of ITA (en waarom) en 172,50 of 175?.
hoop dat ik nit erg lastig ben!
vriendelijke groet allemaal
waarvoor moet ik eigenlijk kiezen : voorderailleur, BSA of ITA (en waarom) en 172,50 of 175?.
hoop dat ik nit erg lastig ben!
vriendelijke groet allemaal
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Voor-derailleur ligt aan je frame. Zit er een nok op om hem aan vast te zetten? Zo ja dan heb je dus aanlas type nodig. Anders heb je klemband nodig in de diameter van je zitbuis.
BSA of Ita gaat over het draad dat in je bracket van je frame zit. BSA wordt het meest gebruikt, maar sommige merken gebruiken nog steeds Ita (bijv Merkx en Pinarello). Als je hier merk en modennaam van je frame even post is meestal zo duidelijk wat erin zit.
Lengte van je crank ligt aan je binnenbeenlengte en je rijstijl in combinatie met persoonlijke voorkeur. Als je 1m90 ben is een 170 mm crank te kort voor je en ben je beter af met 175 mm. Ik rij zelf nu met 172,5 en ben 1m88, maar rij veel op souplesse en het nadeel van langere crank is ook nog dat ik eerder met pedaal de grond raak in bochten als ik door trap. Iemand van 1m65 moet je natuurlijk niet met 175 cranks wegsturen, maar lekker 170 mm of soms nog een maatje kleiner.
BSA of Ita gaat over het draad dat in je bracket van je frame zit. BSA wordt het meest gebruikt, maar sommige merken gebruiken nog steeds Ita (bijv Merkx en Pinarello). Als je hier merk en modennaam van je frame even post is meestal zo duidelijk wat erin zit.
Lengte van je crank ligt aan je binnenbeenlengte en je rijstijl in combinatie met persoonlijke voorkeur. Als je 1m90 ben is een 170 mm crank te kort voor je en ben je beter af met 175 mm. Ik rij zelf nu met 172,5 en ben 1m88, maar rij veel op souplesse en het nadeel van langere crank is ook nog dat ik eerder met pedaal de grond raak in bochten als ik door trap. Iemand van 1m65 moet je natuurlijk niet met 175 cranks wegsturen, maar lekker 170 mm of soms nog een maatje kleiner.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Beste heren en dames natuurlijk. Ik wil graag weten of deze advertentie betrouwbaar is.het betreft Shimano Ultegra Triple 3 x 10 speed (nieuw). het is precies wat ik zoek.
Ik heb de verkoper gesproken en hij zegt dat alles nieuw in de doos zit. tevens zegt hij dat hij levert aan winkeliers
http://koopjes.marktplaats.nl/fietsen_e ... Q3D3D&df=1
Ik heb de verkoper gesproken en hij zegt dat alles nieuw in de doos zit. tevens zegt hij dat hij levert aan winkeliers
http://koopjes.marktplaats.nl/fietsen_e ... Q3D3D&df=1
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ik zoek nog een 9-speed ultegra te kopen, doordat mijn wielen 9-speed zijn.Weet er soms iemand een te koop staan, nieuw kan je hem alleen maar uit losse onderdelen kopen... Maar weet er iemand een volledige groep(zonder naven) te koop staan?Wat is het gewicht van een 9-speed ultegra en een 10-speed ultegra?en hoeveel weegt de 10-speed 105? (ik vond 2789Gram??)(of waar kan ik deze vinden?)
Mijn Canyon Ultimate CF