Ik rijd geen wedstijden en heb het crankstel overigens gewoon gehouden. Tot nog toe tevreden en hij ziet er gewoon geweldig uit. Heb er ook gewoon de AGR mee gereden en heb 250 km volle bak gereden en me totaal niet ingehouden op de klimmetjes en het ging prima. Ik wilde dus eerst een ander crankstel, maar veel mooiere en lichtere zijn er niet, dus heb gewoon de keus gemaakt om hem te houden en het "risico" maar te nemen.
Met de nieuwere versies schijnen trouwens de problemen opgelost te zijn. Als je het geld hebt zou ik toch voor de Clavicula gaan trouwens, die schijnt helemaal probleemloos te zijn en qua looks (met de CT2 bladen) natuurlijk onovertroffen!
Stronglight pulsion ct2
" die schijnt helemaal probleemloos te zijn en qua looks (met de CT2 bladen) natuurlijk onovertroffen"
Dat dacht je maar, incidentele asproblemen en loskomende pedalen zijn de clavingula ook niet vreemd. De enige carbon cranks waar ik nog nooit een probleem mee heb gezien (tenminste geen die niet was op te lossen) zijn de type 2 crankstellen van Campa.
Dat dacht je maar, incidentele asproblemen en loskomende pedalen zijn de clavingula ook niet vreemd. De enige carbon cranks waar ik nog nooit een probleem mee heb gezien (tenminste geen die niet was op te lossen) zijn de type 2 crankstellen van Campa.