Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

shimano of time

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 mei 2006 15:47

Time is helemaal niet duurder dan Shimano. Enkel de RSX Titan zijn erg duur met 160 euro (of 200 bij Salden). Maar RSX carbon kost op heel plekken maar 99 euro.
Met plaatjes zonder speling rijden is dom en je argumentaties klopt van geen kant. Omdat er veel wedstrijd rijders het doen zal het allemaal wel goed gaan. Moet je eens aan Sharkman vragen wat het resultaat is van "gewoontes" toen hij wedstreden reed. Iedereen reed altijd zo groot mogelijk en nu zijn de knieën toch wel enigszins beschadigd. Wat een heel peleton doet (die allemaal achter elkaar aanlopen) maakt iets nog niet tot een goed product.
Ik snap echt niet wat er mis is met die speling. Als jij je voet nooit beweegt op de fiets dan kan je toch net zo goed met speling rijden? je beweegt ze immers toch niet.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dwangarbeider
Forum-lid
Berichten: 1233
Lid geworden op: 11 mei 2006 21:25

dwangarbeider 20 mei 2006 17:12

Ik zeg toch ook helemaal niet dat je met vaste plaatjes MOET  rijden.
Ik zeg gewoon dat als de meerderheid van de wielrenners met vaste plaatjes rijdt, het allemaal nog wel mee zal vallen met die knieblessures. Ik heb zowel met plaatjes met speling als zonder speling gereden en die zonder speling bevallen mij het beste.  Ik heb er trouwens nog nooit een knieblessure mee gehad. 
 

Plaats reactie