Centaur alu vs Centaur carbon
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Die carbon achterderailleurtjes uit de Chorus groep zien dr ook wel stoer uit! Wat wel opvallend is dat het Chorus crankstel 3 tot 6 gram zwaarder is dan de Centaur!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 06 April 2006
Die carbon achterderailleurtjes uit de Chorus groep zien dr ook wel stoer uit! Wat wel opvallend is dat het Chorus crankstel 3 tot 6 gram zwaarder is dan de Centaur!
Je vergeet de carbon remgreepies
Je vergeet de carbon remgreepies
Less is bore
- Forum-lid
- Contact
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 05 April 2006
Ik zou zeker chorus nemen. Is ook stukje lichter dan Centaur, misschien dat het net wat minder scheelt dan het carbon crankstel. Ik vind carbon shifters het imago van een fiets stuk meer veranderen (in positieve zin natuurlijk) dan een carbon crank die nog maar centaur is.
Ik liet het weg omdat Amclassic-fan het er al over had! Maar dat carbon maakt het idd wel wat leuker. Tis beter qua looks en net wat exclusiever!
Ik zou zeker chorus nemen. Is ook stukje lichter dan Centaur, misschien dat het net wat minder scheelt dan het carbon crankstel. Ik vind carbon shifters het imago van een fiets stuk meer veranderen (in positieve zin natuurlijk) dan een carbon crank die nog maar centaur is.
Ik liet het weg omdat Amclassic-fan het er al over had! Maar dat carbon maakt het idd wel wat leuker. Tis beter qua looks en net wat exclusiever!
Chorus is gewoon beter.
Gaat langer mee, minder snel speling op onderdelen (vooral derailleur).
Carbon remgrepen,... Iets lichter dan Centaur. Looks
Gaat langer mee, minder snel speling op onderdelen (vooral derailleur).
Carbon remgrepen,... Iets lichter dan Centaur. Looks
- Forum-lid
- Contact
inmiddels heb ik al de gewone alu centaur op m'n fiets zitten dus topic zou wel dicht kunnen tenzij anderen het nog interessant vinden.