Dat verwacht ik wel, maar goedkoop zal het niet zijn!
om je een indruk te geven, voor mijn buckler team master verwacht ik bij BCp al gauw richting 3-400 euro te komen maar die moet dan ook eerst opnieuw verchroomt worden
anderzijds ziet het LX10 schema er echt moeilijker uit...
Colnago overspuiten?
-
- Forum-lid HC
Brady (BCP) kan alles spuiten!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
japie carbon schreef:Brady (BCP) kan alles spuiten!
Is dat de Brady uit dit topic => Bianchi laten spuiten
Dan toch eerst goed afspreken zou ik zeggen
Een Colnago werd vroeger in Berlare (prov. Antwerpen, België ) gespoten. Ik weet wel de juiste naam niet meer.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik zou jullie nog op de hoogte houden over wat de importeur gezegd heeft.
Je kunt inderdaad(nog) je frame laten herspuiten bij de spuiterij van colnago.
In principe zouden alle kleurenschema's kunnen, maar als er voor een kleurenschema geen spuitmasker is voor jou frame i.v.m. buis diameter verschillen, dan wordt het een erg duur grapje. Dit omdat dat het spuitmasker speciaal gemaakt moet worden, allemaal erg logisch.
Voor mijn fiets,een carbonnen fiets in goede(lak) staat zou het op ongeveer 550 euro neer komen, dan zou er een origineel kleurenschema van een extreme power op komen en dus geen speciale die ik graag zou willen.
Ik zal BCP eens benaderen en kijken wat zij er van kunnen maken.
Je kunt inderdaad(nog) je frame laten herspuiten bij de spuiterij van colnago.
In principe zouden alle kleurenschema's kunnen, maar als er voor een kleurenschema geen spuitmasker is voor jou frame i.v.m. buis diameter verschillen, dan wordt het een erg duur grapje. Dit omdat dat het spuitmasker speciaal gemaakt moet worden, allemaal erg logisch.
Voor mijn fiets,een carbonnen fiets in goede(lak) staat zou het op ongeveer 550 euro neer komen, dan zou er een origineel kleurenschema van een extreme power op komen en dus geen speciale die ik graag zou willen.
Ik zal BCP eens benaderen en kijken wat zij er van kunnen maken.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid
Lcsmt schreef:japie carbon schreef:Brady (BCP) kan alles spuiten!
Is dat de Brady uit dit topic => Bianchi laten spuiten
Dan toch eerst goed afspreken zou ik zeggen
Een Colnago werd vroeger in Berlare (prov. Antwerpen, België ) gespoten. Ik weet wel de juiste naam niet meer.
Berco-colors?
Staat op het stickertje van mijn Colnago, een stickertje dat ze plaatsten op de plaats waar normaal het stickertje van Columbus zit ... maar dat herspuiten moet ergens rond 1991-1992 geweest zijn.
Een tijdje geleden heb ik iets van Berco-colors proberen te vinden op het web maar geen geluk.
Effe opgestaan en naar de fiets gelopen Inderdaad Berlaar Belgium!
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
Je kan ook eens informeren bij Bellspray in Gyverinkhove in Belgie.
Hebben jarenlang Colnago's gelakt voor de importeur.
http://www.bellcycles.be/pg012.html
Hebben jarenlang Colnago's gelakt voor de importeur.
http://www.bellcycles.be/pg012.html
Leuk om te weten dat er meerdere bedrijven zijn die colnago's lakken.
Het enige nadeel is dat die allemaal in het zuiden of in België liggen en dat is nou niet bepaald dicht bij:P
Ik heb ook al met de zoek functie gezocht, maar kan nergens iets vinden over een goede lakker in het noorden van het land. Zijn er nu misschien wat suggesties?
Het enige nadeel is dat die allemaal in het zuiden of in België liggen en dat is nou niet bepaald dicht bij:P
Ik heb ook al met de zoek functie gezocht, maar kan nergens iets vinden over een goede lakker in het noorden van het land. Zijn er nu misschien wat suggesties?
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada