Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

euros

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 22 dec 2006 18:11

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 22 December 2006




...




Nee, ik bedoel dit frame:
http://www.vannicholas.com//WbmBikeHome ... bZbNKA3d3d
(Het is immers het vannicholas topic ).
Alhoewel ik de 1-9 ook erg mooi vind.
Nog even geduld en dan weet ik of ik met het project kan starten en zal ik evt. een eigen topic starten.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 22 dec 2006 18:47

Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 22 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 22 December 2006...
Nee, ik bedoel dit frame:http://www.vannicholas.com//WbmBikeHome ... bZbNKA3d3d(Het is immers het vannicholas topic ).Alhoewel ik de 1-9 ook erg mooi vind. Nog even geduld en dan weet ik of ik met het project kan starten en zal ik evt. een eigen topic starten.


Ja ja dit wordt dus mijn nieuwe frame voor de mtb!! samen met een Chinook voor op de weg.
What makes the boat go faster?

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 23 dec 2006 11:00

Oke ik zat er dus naast, Dit is wel een erg mooi en stylevol frame. Helmaal met die onderdelen (wel een boone kransje erop he)Ow en een singlespeedtopic is trouwens gene slecht idee.

dimax
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2006 14:56

dimax 23 dec 2006 14:58

Ja idd zitten mooi fietsen tussen, ik ben van plan om nieuwe te kopen =)
<a target="_blank" href= "http://www.searchsport.net">sport</a>

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 24 apr 2007 17:29

Eindelijk is as vrijdag mijn Chinook klaar . Wegens tijdgebrek (werk en verbouwing) toch maar door FM laten opbouwen.
Spec's Campa Chorus + Eurus. Vork Easton en stuur + pen Controltech. Foto's en rest volgt zaterdag. Het aftellen is begonne!
What makes the boat go faster?

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 28 apr 2007 20:07

Eindelijk binnen!
What makes the boat go faster?

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 28 apr 2007 20:39

Spec's:

Van Nicholas Chinook
Campagnolo Chorus groep
Eurus wielen - zilver
KMC ketting - zilver
Controltech stuur
Easton EC90 SLX vork
voorlopig nog DA pedalen
Fizik Aliante zadel
What makes the boat go faster?

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 28 apr 2007 20:55

Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 28 April 2007

Spec's:Van Nicholas ChinookCampagnolo Chorus groepEurus wielen - zilverKMC ketting - zilverControltech stuurEaston EC90 SLX vorkvoorlopig nog DA pedalenFizik Aliante zadel

Prachtige fiets; heb je ook ergens foto's op hogere resolutie. En wat zijn je eerste rijimpressies. Zo'n titanium frame + hoogwaardige carbon-alu afmontage lijkt me eveneens een perfecte combinatie voor in de winter. Plus natuurlijk heerlijk klassiek uiterlijk; straalt kwaliteit uit. Wat is de prijs van zo'n beauty als ik zo vrij mag zijn om te vragen?

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 28 apr 2007 22:23

Quote: Origineel geplaatst door Auke op 28 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 28 April 2007
Spec's:

Van Nicholas Chinook
Campagnolo Chorus groep
Eurus wielen - zilver
KMC ketting - zilver
Controltech stuur
Easton EC90 SLX vork
voorlopig nog DA pedalen
Fizik Aliante zadel


Prachtige fiets; heb je ook ergens foto's op hogere resolutie. En wat zijn je eerste rijimpressies. Zo'n titanium frame + hoogwaardige carbon-alu afmontage lijkt me eveneens een perfecte combinatie voor in de winter. Plus natuurlijk heerlijk klassiek uiterlijk; straalt kwaliteit uit. Wat is de prijs van zo'n beauty als ik zo vrij mag zijn om te vragen?








Prijs, tsja tegenwoordig zijn de onderdelen duurder dan het frame. Al met al het zelfde als een mooi italiaans carbon of stalen frame. Maar ja dit is een " all weather bike" .

Eerste rijimpressie (kort) is met een woord zalig.
What makes the boat go faster?

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 28 apr 2007 22:30

Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 28 April 2007


Quote: Origineel geplaatst door Auke op 28 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 28 April 2007

Spec's:Van Nicholas ChinookCampagnolo Chorus groepEurus wielen - zilverKMC ketting - zilverControltech stuurEaston EC90 SLX vorkvoorlopig nog DA pedalenFizik Aliante zadel


Prachtige fiets; heb je ook ergens foto's op hogere resolutie. En wat zijn je eerste rijimpressies. Zo'n titanium frame + hoogwaardige carbon-alu afmontage lijkt me eveneens een perfecte combinatie voor in de winter. Plus natuurlijk heerlijk klassiek uiterlijk; straalt kwaliteit uit. Wat is de prijs van zo'n beauty als ik zo vrij mag zijn om te vragen?




Prijs, tsja tegenwoordig zijn de onderdelen duurder dan het frame. Al met al het zelfde als een mooi italiaans carbon of stalen frame. Maar ja dit is een " all weather bike" .




Prachtige fiets. Heb je de fiets online op de website van van nicholas besteld? Zag de Eurus namelijk niet in hun keuzemenu staan. Dus wie weet heb je alleen een frameset gekocht en verder zelf opgebouwd. Mooi hoor, echt heel mooi. Hoe rijdt ie?

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 28 apr 2007 22:41

Alleen frame en zadelpen besteld. De rest opbouw.
Eerste rij impressie is werkelijk fenomemaal.

Oh ja, Chris King headset. Stuur Controltech is mij aanbevolen. Dus maar eens zien hoe dit fietst, anders vervang ik dit t.z.t. traditioneel stuur van Ritchey.
What makes the boat go faster?

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 28 apr 2007 22:49

Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 28 April 2007

Alleen frame en zadelpen besteld. De rest opbouw.Eerste rij impressie is werkelijk fenomemaal.Oh ja, Chris King headset. Stuur Controltech is mij aanbevolen. Dus maar eens zien hoe dit fietst, anders vervang ik dit t.z.t. traditioneel stuur van Ritchey.

Je zou er volgens mij niet eens op hoeven fietsen; je kunt er gewoon de hele dag naar kijken.... vanuit een luie stoel bijvoorbeeld.

Plaats reactie