Quoten: Origineel geplaatst door Jeken op 24 Maart 2006
Wat is de prijs van een paar xentis wielen?
Nieuw rond de Euro 1.500,00IK heb de mijne, via mijn FM, 2e hands kunnen kopen.
spinergy rev-x
Ik heb 7 jaar met de Rev-x gereden, bij mij waren ze oerdegelijk. Was geen slag in te krijgen en zagen er mooi uit. Wat betreft de (mes)bladen zijn het zeker wielen waar je mee op moet passen met valpartijen. Maar volgens mij wordt je vinger bij platte aero spaken in bijvoorbeeld campa wielen er net zo makkelijk afgechopped indien je ze er tussen krijgt. Een ander nadeel is inderdaad de last die je hebt bij zijwinden vooral met het rijden in groepen. Ik heb de mijne een aantal maanden geleden verkocht voor 250 euro. Ik denk ook inderdaad dat je nie voor minder dan dat spinergy´s moet gaan kopen.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
No2: the rest
Quoten: Origineel geplaatst door Jeken op 24 Maart 2006
Moet rond de 1100,- kunnen ! Ik heb ze nu ruim een jaar en ze zijn retestijf en MEGA PIMP. Het wordt niet aangeraden je snelheidsensor al rijdend bij te stellen..........Je mag er natuurlijk ook geen wedstrijden mee rijden maar ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor de Rabo selectie.
Moet rond de 1100,- kunnen ! Ik heb ze nu ruim een jaar en ze zijn retestijf en MEGA PIMP. Het wordt niet aangeraden je snelheidsensor al rijdend bij te stellen..........Je mag er natuurlijk ook geen wedstrijden mee rijden maar ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor de Rabo selectie.
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....