forumtocht
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door jimbo op 20 Maart 2006
Mi is het niveau verschil veel te groot om het in 1 lange route te doen.
Een waar woord.
Een waar woord.
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 21 Maart 2006
Een waar woord.
Hij kan het weten......
Een waar woord.
Hij kan het weten......
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 20 Maart 2006
Het lijkt me dan ook het beste om een ronde te maken van zo'n 20 kilometer, en dat dan een aantal keer (5?) herhalen. Dan kunnen de Snelle mannen vol gas terwijl de mindere goden het op het gemak kunnen doen. Eventueel een ronde overslaan en dan weer aanpikken. Iedereen blijft dan toch min of meer bij elkaar in de buurt.Ook is het makkelijk als de route maar enkele afslagen kent zodat je niet verdwaald.Mi is het niveau verschil veel te groot om het in 1 lange route te doen.
goed plan
Het lijkt me dan ook het beste om een ronde te maken van zo'n 20 kilometer, en dat dan een aantal keer (5?) herhalen. Dan kunnen de Snelle mannen vol gas terwijl de mindere goden het op het gemak kunnen doen. Eventueel een ronde overslaan en dan weer aanpikken. Iedereen blijft dan toch min of meer bij elkaar in de buurt.Ook is het makkelijk als de route maar enkele afslagen kent zodat je niet verdwaald.Mi is het niveau verschil veel te groot om het in 1 lange route te doen.
goed plan
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 21 Maart 2006
Een waar woord.
Hij kan het weten......
Let vooral op de enorme leegte achter hem.............
Een waar woord.
Hij kan het weten......
Let vooral op de enorme leegte achter hem.............
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Voor mij hoeft het echt niet om er een wedstrijd van te maken. Paar keer klimmetje opknallen is wel voldoende. Dus lijkt me niet echt nodig om zoveel keer 1 rondje te gaan rijden. Daarbij komt nog het praktische probleem dat je slecht met OV dicht bij de Posbank kan komen. Dus moeten er toch al heleboel een stuk naar toe fietsen, en kan je dus volgens mij netzo goed met ze alle gewoon lekker stuk fietsen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
en ik wacht nog een jaar of 2 eer ik aan zoiets meedoe
als ik 50km rij rijden jullie er 100
als ik 50km rij rijden jullie er 100
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 20 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 20 Maart 2006
Lijkt me leuk! Ik zie het op zich wel zitten om in de omgeving van de Posbank oid te gaan rijden.Ik zal nu nog niet gaan zeggen of ik kom of niet (ben heel sterk afhankelijk van school en vervoer), maar het lijkt me wel hartstikke leuk!De datum kunnen we idd beter afspreken als we een locatie weten. Mij lijkt ergens eind mei/begin juni wel goed, of eind juni/begin juli.
School heb ik niet in de hand, moet je zelf doen. Vervoer is geen probleem. Er past nog wel een fiets in mijn auto.
Jeetjemiena!! Die Wesley, die krijgt het toch wel voorelkaar, Een gratis forumshirt, een mooie fiets en dan ook nog eens een lift van een sexy forumchick . Ik....eh..eh. . (misschien wel wij allemaal) willen met Trudy mee rijden.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 20 Maart 2006
Lijkt me leuk! Ik zie het op zich wel zitten om in de omgeving van de Posbank oid te gaan rijden.Ik zal nu nog niet gaan zeggen of ik kom of niet (ben heel sterk afhankelijk van school en vervoer), maar het lijkt me wel hartstikke leuk!De datum kunnen we idd beter afspreken als we een locatie weten. Mij lijkt ergens eind mei/begin juni wel goed, of eind juni/begin juli.
School heb ik niet in de hand, moet je zelf doen. Vervoer is geen probleem. Er past nog wel een fiets in mijn auto.
Jeetjemiena!! Die Wesley, die krijgt het toch wel voorelkaar, Een gratis forumshirt, een mooie fiets en dan ook nog eens een lift van een sexy forumchick . Ik....eh..eh. . (misschien wel wij allemaal) willen met Trudy mee rijden.
kiekeboe