cervelo ?
-
- Forum-lid
Is de Clyd. versie nou hetzelfde als de Pavé versie? Is ook een optie namelijk...
-
- Forum-lid
hier de gevraagde foto:
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Ik moet zeggen dat ik zeer gecharmeerd ben door dit merk.
Ik had me bij de prijszetting geen vragen gesteld, maar iemand maakte me er gisteren attent op dat de Soloist Team slechts zo'n 1250euro (of zoiets?) kost voor het frameset. Gezien z'n gewicht en de goede commentaren die ik erover hoor, is dit wel mooi!!
Meteen ook zowat het goedkoopste officiële frameset van de Pro Tour ploegen?
Ik had me bij de prijszetting geen vragen gesteld, maar iemand maakte me er gisteren attent op dat de Soloist Team slechts zo'n 1250euro (of zoiets?) kost voor het frameset. Gezien z'n gewicht en de goede commentaren die ik erover hoor, is dit wel mooi!!
Meteen ook zowat het goedkoopste officiële frameset van de Pro Tour ploegen?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 14 Maart 2006
Was ik het die je er attent op maakte ?
Ja, credits to you. Conimex stuurde me al eerder prijslijsten, maar 'k heb die -op de Zipp wielen na- niet doorgenomen.
Was ik het die je er attent op maakte ?
Ja, credits to you. Conimex stuurde me al eerder prijslijsten, maar 'k heb die -op de Zipp wielen na- niet doorgenomen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
ik zie hem nu ook niet meer, ik heb mijn data limiet weer overschreden grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
over een uurtje zal ie weer zichtbaar zijn
over een uurtje zal ie weer zichtbaar zijn
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die