Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets maart

raphael
Forum-lid

raphael 05 mar 2006 01:23

Beste Rolandt

wat ik bedoel aan te geven is dat als Fiets een interview gaat doen met foto's en de kraaij doet geen helm op dat je dan als redacteur zegt: ok, óf je doet een helm op en we maken foto's óf je doet géén helm op en dan ook geen interview. Er is sprake van een voorbeeldfunctie 'walk the talk', 'practise what you preach' of hoe je het ook wil noemen.

margit
Forum-lid

margit 05 mar 2006 10:15

Ik vind jammer dat er bij de helmen test maar 1 LAS helm is getest, ik vind de haxial een mooie helm en ik had daar graag wat meer van geweten.
Wel mooi hoe ze zoiets testen, indrukwekkend, vooral die foto's met het hoofd over de warmte.

diogenes
Forum-lid

diogenes 05 mar 2006 10:22

>Krajicek heeft géén helm op. Lekkere voorbeeldfunctie. Waarom staat de redactie toe dat Richard >voor zo'n interview/reportage zonder helm de weg op gaat?
Omdat het niemand iets aangaat of hij met of zonder helm rijdt. Als hij het risico wil nemen, moet hij dat vooral zelf weten.

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 05 mar 2006 10:38

Quote: Origineel geplaatst door raphaël op 05 Maart 2006
Beste Rolandt

wat ik bedoel aan te geven is dat als Fiets een interview gaat doen met foto's en de kraaij doet geen helm op dat je dan als redacteur zegt: ok, óf je doet een helm op en we maken foto's óf je doet géén helm op en dan ook geen interview. Er is sprake van een voorbeeldfunctie 'walk the talk', 'practise what you preach' of hoe je het ook wil noemen.

De enigste die een voorbeeldfunctie hebben in het blad fiets zijn de redakteuren zelf. indien je die betrap op het fietsen zonder helm kan je daar wat van zeggen verder zijn alle geintervieuwde personen in mijn ogen zelf verantwoordelijk voor hun eigen hoofd.

rolandt
Forum-lid

rolandt 05 mar 2006 11:55

Quoten: Origineel geplaatst door raphaël op 05 Maart 2006

Beste Rolandtwat ik bedoel aan te geven is dat als Fiets een interview gaat doen met foto's en de kraaij doet geen helm op dat je dan als redacteur zegt: ok, óf je doet een helm op en we maken foto's óf je doet géén helm op en dan ook geen interview. Er is sprake van een voorbeeldfunctie 'walk the talk', 'practise what you preach' of hoe je het ook wil noemen.

Raphael, dat is te gek voor woorden, geen interview als je geen helm opdoet. Dan zou ik zeggen dan geen interview, ik bepaal toch echt zelf of ik een helm op zet. Hierover de schoolmeester uithangen wekt weinig symphatie.

trudie
Forum-lid

trudie 05 mar 2006 12:41

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 04 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 04 Maart 2006

IK heb em niet gezien vandaag!

Heb je soms ook een abonnement op de Donald Duck?
Die wordt deze week nl. niet bezorgd vanwege de dreigende vogelgriep!Lees je die dan op jouw leeftijd?

Wie zegt dat ik die lees????? Ik vroeg alleen maar of jij soms een abonnement hebt. Maar zo te zien zit jij in de ontkennende fase.

Als je weet dat de Duck niet uitkomt vanwege de vogelgriep ben je geabonneerd. Ontkennende fase ken ik nog niet of is dit de ontkennende fase?

Jij moet echt gaan oppassen hoor, anders kom ik eens langs op mijn pinarollator

hans
Forum-lid

hans 05 mar 2006 12:53

Wat mij teleurstelde in fiets was de fiets jaar kalender....
Het stuk over voeding is niets minder dan een advertentie voor Isostar.... helemaal niet erg maar dan dient  ook aangeven te worden dat het gaat om een advertentie/advertorial.
Nu lijkt het op het eerste gezicht een redactioneel artikel terwijl dit niet zo is!
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 mar 2006 13:02

Ach, zo zat er vorig jaar ook een keer een shimanofolder bij die volledig dezelfde layout had als de Koopgids. De verkochte reclamepagina's mag je ongeveer invullen zoals je zelf wilt. Daar mag je als lezer zelf best ook wel even kritisch op letten.
Less is bore

colnagog
Forum-lid

colnagog 05 mar 2006 13:42

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 05 Maart 2006

IK heb em niet gezien vandaag!

Heb je soms ook een abonnement op de Donald Duck?
Die wordt deze week nl. niet bezorgd vanwege de dreigende vogelgriep!Lees je die dan op jouw leeftijd?

Wie zegt dat ik die lees????? Ik vroeg alleen maar of jij soms een abonnement hebt. Maar zo te zien zit jij in de ontkennende fase.

Als je weet dat de Duck niet uitkomt vanwege de vogelgriep ben je geabonneerd. Ontkennende fase ken ik nog niet of is dit de ontkennende fase?

Jij moet echt gaan oppassen hoor, anders kom ik eens langs op mijn pinarollator

Dan misstaat mij colnago met zijwieltjes niet naast jouw pinarollator!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

rolandt
Forum-lid

rolandt 06 mar 2006 01:05

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 05 Maart 2006

al eens naar die foto gekeken bij de helmentest
die quick step renner komt echt verschrikkelijk op het asfalt terecht

Ja, daar heb ik vanmorgen bij het ontbijt een paar minuten naar zitten staren. Het is echt ongelooflijk hoe die Quick Step renner daar op z'n bek gaat zeg. Die moet toch z'n nek gebroken hebben zou je zo denken. Maar hij had natuurlijk een helm op en daardoor kon ie, nadat ie het stof van z'n truitje had geveegd, weer vrolijk verder fietsen. Althans, ik vermoed die achterliggende moraal bij de redactie van de helmentest...

Plaats reactie