Mijn nieuwe merckx!
-
- Forum-lid
Dan valt het toch wel mee hoe groot het frame is. Hij lijkt vooral groot door de nogal lange balhoofdbuis volgens mij (=minder spacers en/of relaxtere geometrie).
-
- Forum-lid
Mooie fiets!
Gemaakt van Easton buizen?
Gemaakt van Easton buizen?
nette merckx
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Tony op 20 Februari 2006
Mooie fiets man, zit er op de staande buis soms een fietspomp aan de zijkant ???
ja
Mooie fiets man, zit er op de staande buis soms een fietspomp aan de zijkant ???
ja
Quoten: Origineel geplaatst door meendering op 20 Februari 2006
Mooie fiets! Gemaakt van Easton buizen?
Ja.Easton race 7000 buizen.ngeveer 1.300 kg
Mooie fiets! Gemaakt van Easton buizen?
Ja.Easton race 7000 buizen.ngeveer 1.300 kg
Quoten: Origineel geplaatst door Pietr op 20 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door omer op 20 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Februari 2006
Heel mooi fietsje Omer! Komt heel harmonieus over. Inderdaad een grote maat zeg. Op de cranks zitten zeker een soort beschermingsstickers? Wel er nog even af halen he
Bedankt.Heb mij bij Merckx zelf laten opmeten.Daar zeggen ze dat ik een 58 (midden-midden)nodig heb.Ben 1.85m en heb 91.5 binnenbeenlengte.
Met deze maten heb je toch eerder een 60 cm frame nodig.
Bedoel je 60 gemeten midden bracket - centertop
Jazekers, ct. Mijn maten: 1.85 m, binnenbeenlengte ongeveer 92 cm., fiets: Gazelle Dauphiné 60 cm (volgens mij ct)
Het is 58 midden-midden. En ongeveer 61 midden bracket - centertop.Ik denk dat ze bij Merckx toch weten wat ze doen.Dit zou toch mijn maat moeten zijn
Heel mooi fietsje Omer! Komt heel harmonieus over. Inderdaad een grote maat zeg. Op de cranks zitten zeker een soort beschermingsstickers? Wel er nog even af halen he
Bedankt.Heb mij bij Merckx zelf laten opmeten.Daar zeggen ze dat ik een 58 (midden-midden)nodig heb.Ben 1.85m en heb 91.5 binnenbeenlengte.
Met deze maten heb je toch eerder een 60 cm frame nodig.
Bedoel je 60 gemeten midden bracket - centertop
Jazekers, ct. Mijn maten: 1.85 m, binnenbeenlengte ongeveer 92 cm., fiets: Gazelle Dauphiné 60 cm (volgens mij ct)
Het is 58 midden-midden. En ongeveer 61 midden bracket - centertop.Ik denk dat ze bij Merckx toch weten wat ze doen.Dit zou toch mijn maat moeten zijn
Ik ben blij met de vele positieve reacties !!!!!!!Had in begin wat schrik voor de kleurencombinatie.Ik vind dat de zonda wielen deze fiets afmaakt.
Dan valt het toch wel mee hoe groot het frame is. Hij lijkt vooral groot door de nogal lange balhoofdbuis volgens mij (=minder spacers en/of relaxtere geometrie).
Goed gzeien.Ik heb er exta spacers tussen laten zetten omdat ik anders te diep zit.hoogteverschil stuur-zadel is 8 cm
Goed gzeien.Ik heb er exta spacers tussen laten zetten omdat ik anders te diep zit.hoogteverschil stuur-zadel is 8 cm
Omer vind je je fiets niet erg zwaar 1300KG is ie helemaal volgepompt met lood ofzo volgens mij gewoon foutje. Ik heb ook naar deze fiets gekeken en vind het zeker een mooi model en mooi gewicht 1300 gram. Alleen valt hij met centaur iets buiten budget. Veel plezier ermee. En een hoop probleemloze kilometers (geen probleem gezien de reputatie)