Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 07 Februari 2006
Ik heb een CS200 gehad en die werkte perfect zonder aanpassingen hoor. Deze zat netjes op de liggende buis bij het achterwiel gemonteerd, verder weg kon ie gewoon niet. Nooit geen storing gehad.
Het is de afstand tussen beide toestelletjes die telt. Volgens Polar voor de kadansmeter een 80 cm.
Het kan wel eens varieeren, meer of minder naargelang de metalen hindernissen die in het zendpad liggen.
Ik ken wel meer mensen bij wie het lukt en het is inderdaad idioot om nu met zo'n uitstekende plaat op je dwarsbuis te rijden als het ook anders kan. Erg aero kan het niet zijn.........
Wat nu het openmaken betreft van die behuizing, waarschijnlijk is het een clipsysteempje maar is er enige zekerheid dat je daar de zender ook ergens kan instellen op het printplaatje zoals dat bij de snelheidsmeter kan?
Ciao,
POLAR CS200-CAD max. Crank afstand
Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 10 Februari 2006
Wat nu het openmaken betreft van die behuizing, waarschijnlijk is het een clipsysteempje maar is er enige zekerheid dat je daar de zender ook ergens kan instellen op het printplaatje zoals dat bij de snelheidsmeter kan?
ngetwijfeld is het een kliksysteem. Ik heb in mijn leven al behoorlijk wat electronica opengemaakt, waaronder veel behuizingen die dichtzaten met uiteenlopende kliksystemen. Maar ik zag bij de Polar sensoren niet zo snel een mogelijkheid om ze netjes open te maken.
ngetwijfeld is het een kliksysteem. Ik heb in mijn leven al behoorlijk wat electronica opengemaakt, waaronder veel behuizingen die dichtzaten met uiteenlopende kliksystemen. Maar ik zag bij de Polar sensoren niet zo snel een mogelijkheid om ze netjes open te maken.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!