Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Gevraagd: Testers

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 17 jan 2006 22:24

Zou wel willen en kunnen ben nog abonnee ook maar moet toch echt op een 62
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2774
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 17 jan 2006 22:29

Testen van Tiagra?, het is me ooit gelukt om in twee maanden tijd deze groep volledig aan barrels te rijden (tiagra en sora zijn de groepen voor mensen die wel een fiets willen maar verwachtten er nooit meer op te rijden). Lijkt een beetje op de uitnodigings voor een test van het nieuwste model kia terwijl er een ferrari in de garage op je staat te wachten. (sla dan toch maar een nummer over....)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 jan 2006 22:33

Quoten: Origineel geplaatst door rijden! op 17 Januari 2006

..., je moet ook met Tiagra en Veloce willen rijden en je moet het vooral LEUK vinden! ...


Idd. Dit vond ik ook meteen de leukste zin van die post en ik wist meteen dat het niets voor mij was!
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 17 jan 2006 23:03

Wageningen is bij me in de buurt..helaas voldoe ik niet aan een paar puntjes.

janee
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 13 feb 2005 17:29

janee 17 jan 2006 23:05

kappen jullie  tiagra/sora werkt best het is alleen niet perfect afgewerkt of zo licht...
DM-LM-ORM

gerardo
Forum-lid
Berichten: 755
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:07
Locatie: Zuid-Holland
Contact

gerardo 17 jan 2006 23:06

Duurt de hele dag. Bedoeling: testritten rijden ( rondje incl. Wageningse Berg), mening vormen, fotomodel 'staan', formulieren invullen, open staan voor discussie, geen aversie tegen danwel Campagnolo danwel Shimano hebben..!! 
Moet je gehele dag met Shimano rijden. Kan dat dan? Hahahahaah! Geintje!
Jammer dat de mensen van Fiets nooit echte fietsen laten testen! door ons forumbezoekers!  Zoals bijv. De Rosa Protos/King, Pinarello Paris FP/Dogma, Eddy Merckx  Carbon AXM, Colnago C 50 Extreem, Cervélo Soloist Carbon, Willier Le Roi, Gios New Carbon Uttra, om zo maar een paar toppers te noemen!
Gerardo

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 17 jan 2006 23:11

Quoten: Origineel geplaatst door Gerardo op 17 Januari 2006


Jammer dat de mensen van Fiets nooit echte fietsen laten testen! door ons forumbezoekers!  Zoals bijv. De Rosa Protos/King, Pinarello Paris FP/Dogma, Eddy Merckx  Carbon AXM, Colnago C 50 Extreem, Cervélo Soloist Carbon, Willier Le Roi, Gios New Carbon Uttra, om zo maar een paar toppers te noemen!

Ik hoef de mening van zomaar iemand over deze prachtfietsen helemaal niet te weten...  Geef mij maar een echte journalist!

janee
Forum-lid
Berichten: 141
Lid geworden op: 13 feb 2005 17:29

janee 17 jan 2006 23:12

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 17 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door janee op 17 Januari 2006

kappen jullie  tiagra/sora werkt best het is alleen niet perfect afgewerkt of zo licht...

Hoezo! heb ie wat van die meuk in de aanbieding dan?


Nee hoor... maar ik ben het toontje van de poster(s) een beetje zat...
Sora/Tiagra werkt gewoon... Het is minder maar om nou gelijk weer van die rare beweringen te doen...
DM-LM-ORM

be.rt
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 19 mei 2004 16:53

be.rt 17 jan 2006 23:57

Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 17 Januari 2006

Testen van Tiagra?, het is me ooit gelukt om in twee maanden tijd deze groep volledig aan barrels te rijden (tiagra en sora zijn de groepen voor mensen die wel een fiets willen maar verwachtten er nooit meer op te rijden). Lijkt een beetje op de uitnodigings voor een test van het nieuwste model kia terwijl er een ferrari in de garage op je staat te wachten. (sla dan toch maar een nummer over....)

Niet iedereen heeft een Ferrari in de garage staan, en sommigen zijn blij dat ze met een Kia kunnen rijden.

Plaats reactie