Een spadbord voor watjes?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 16 Januari 2006
nee joh maakt ie de wasmachine meteen kapot
..!
Als partime "huisman" doe ik natuurlijk mijn was zelf..!
Dus als je het mij vraagt, "een echte vent fietst zonder spatbord en wast vervolgens zelf alles uit..
nee joh maakt ie de wasmachine meteen kapot
..!
Als partime "huisman" doe ik natuurlijk mijn was zelf..!
Dus als je het mij vraagt, "een echte vent fietst zonder spatbord en wast vervolgens zelf alles uit..
"Afstappen is geen optie"
Kijk, zo ziet de trainingsfiets van Lars Michaelsen (CSC) er uit:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
het ziet er totaal niet uit... wat een watje
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Lijkt me logisch als je als prof elke dag door weer en wind traint (helemaal als je in Denemarken woont!) je dan wat maatregelen treft tegen de nattigheid. Vind hem juist wel een bikkel dat hij daar gewoon door traint.
Daarnaast kijken profs meestal heel anders tegen materiaal aan dan de materiaalfreaks onder de toerders en amateurs.
Daarnaast kijken profs meestal heel anders tegen materiaal aan dan de materiaalfreaks onder de toerders en amateurs.
-
- Forum-lid
ik train altijd met spatbord wanneer het wegdek nat is. Scheelt je een kouwe en natte kont en minder vieze kleding. Wat men trainingsmaatjes ervan vinden kan me niks schelen, sterker nog bij ons traint nu zo'n beetje iedereen met zo'n ding. In de groep is het ook nog eens fijner voor degene die achter je rijdt.
De echte watjes zijn diegene die niet met spatbordje fietsen omdat ze bang zijn voor opmerkingen uit hun omgeving/trainingsgroep.
De echte watjes zijn diegene die niet met spatbordje fietsen omdat ze bang zijn voor opmerkingen uit hun omgeving/trainingsgroep.