Forumkleding uitreikings toertocht
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Ja/Neerace1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Ja..!who cares Ja/NeeMannimo Ja/NeeBig Rosa NeeAntoni Ja/Neemensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Quoten: Origineel geplaatst door Joris v B op 16 Januari 2006
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Ja..!who cares Ja/NeeMannimo Ja/NeeBig Rosa NeeAntoni Ja/Neemensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Ja..!who cares Ja/NeeMannimo Ja/NeeBig Rosa NeeAntoni Ja/Neemensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 16 Januari 2006
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Ja..!who cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Ja/Neemensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Als idd animo goed is moet ea verzetten
janus mannimo
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Ja..!who cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Ja/Neemensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Als idd animo goed is moet ea verzetten
janus mannimo
ik fiets ook
Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 17 Januari 2006
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Ja..!who cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Sorry, maar ik moet helaas verstek laten gaan.
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Ja..!who cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Sorry, maar ik moet helaas verstek laten gaan.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Neewho cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Mijn verontschuldigingen maar ik kan bij nader inzien niet..!
Mijn verontschuldigingen maar ik kan bij nader inzien niet..!
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 01 Maart 2006
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Neewho cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward Helaas toch niet! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Ik moet me helaas ook verontschuldigen. Was vergeten dat de vrouw een paardrijwedstrijd heeft. En ik heb een E rijbewijs en moet dus rijden..........
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Neewho cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward Helaas toch niet! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Ik moet me helaas ook verontschuldigen. Was vergeten dat de vrouw een paardrijwedstrijd heeft. En ik heb een E rijbewijs en moet dus rijden..........
M@zzel
Il Grasso NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Neewho cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward Helaas toch niet! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Il Grasso NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Ja/Neebike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Neewho cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Nee, HelaasFast4ward Helaas toch niet! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
Il Grasso NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht)Cor01 Neewho cares Ja/NeeMannimo JaBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Nee, HelaasFast4ward Helaas toch niet! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne