Alles over vakanties op én met de fiets

Forumkleding uitreikings toertocht

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 16 jan 2006 11:47

Il Grasso      Ja/NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Ja/Neerace1d        Ja/Neebike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Ja..!who cares    Ja/NeeMannimo      Ja/NeeBig Rosa      NeeAntoni        Ja/Neemensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Ja/NeeFast4ward     JA wel de 150km dan?!?! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja

cas_
Forum-lid

cas_ 16 jan 2006 15:31

Quoten: Origineel geplaatst door Joris v B op 16 Januari 2006

Il Grasso      Ja/NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Nog geen idee,  sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d        Ja/Neebike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Ja..!who cares    Ja/NeeMannimo      Ja/NeeBig Rosa      NeeAntoni        Ja/Neemensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Ja/NeeFast4ward     JA wel de 150km dan?!?! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja

"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

janus
Forum-lid

Gebruikersavatar janus 17 jan 2006 21:27

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 16 Januari 2006

Il Grasso      Ja/NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Nog geen idee,  sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d        Ja/Neebike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Ja..!who cares    Ja/NeeMannimo      JaBig Rosa      NeeAntoni        Ja/Neemensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Ja/NeeFast4ward     JA wel de 150km dan?!?! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja

Als idd animo goed is moet ea verzetten
janus mannimo
ik fiets ook

noppie
Forum-lid

noppie 17 jan 2006 23:40

Het loopt hier wel storm zeg!
kiekeboe

jimbo
Forum-lid

jimbo 18 jan 2006 17:14

Wellicht heb ik een bericht gemist tijdens mijn skitrip maar ik vroeg me af of de leverdatum van de shirts al bekend is. Anders heeft het plannen van zo'n bijeenkomst niet veel zin.
CC, agr 100; limo 100

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 18 jan 2006 21:26

Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 17 Januari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 16 Januari 2006

Il Grasso      Ja/NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Nog geen idee,  sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d        Ja/Neebike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Ja..!who cares    Ja/NeeMannimo      JaBig Rosa      NeeAntoni        Nee, sorrymensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Ja/NeeFast4ward     JA wel de 150km dan?!?! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja

Sorry, maar ik moet helaas verstek laten gaan.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

cor01
Forum-lid

cor01 01 mar 2006 10:54

Il Grasso      Ja/NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Nog geen idee,  sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d        Ja/Neebike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Neewho cares    Ja/NeeMannimo      JaBig Rosa      NeeAntoni        Nee, sorrymensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Ja/NeeFast4ward     JA wel de 150km dan?!?! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja

Mijn verontschuldigingen maar ik kan bij nader inzien niet..!
"Afstappen is geen optie"

fast4ward
Forum-lid

fast4ward 01 mar 2006 16:32

Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 01 Maart 2006

Il Grasso      Ja/NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Nog geen idee,  sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d        Ja/Neebike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Neewho cares    Ja/NeeMannimo      JaBig Rosa      NeeAntoni        Nee, sorrymensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Ja/NeeFast4ward     Helaas toch niet! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja

Ik moet me helaas ook verontschuldigen. Was vergeten dat de vrouw een paardrijwedstrijd heeft. En ik heb een E rijbewijs en moet dus rijden..........
M@zzel

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 01 mar 2006 16:47

Il Grasso      NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Nog geen idee,  sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d        Ja/Neebike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Neewho cares    Ja/NeeMannimo      JaBig Rosa      NeeAntoni        Nee, sorrymensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Ja/NeeFast4ward     Helaas toch niet! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

rolandt
Forum-lid

rolandt 01 mar 2006 17:21

Wie weet kom ik, ga eens kijken of dat haalbaar is. Maar niet om het shirtje in ontvangst te nemen; als het goed is heb ik die dan inmiddels per post van SpEric ontvangen 

toor
Forum-lid

toor 01 mar 2006 17:21

Il Grasso      NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Nog geen idee,  sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d        Ja/Neebike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Neewho cares    Ja/NeeMannimo      JaBig Rosa      NeeAntoni        Nee, sorrymensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Nee, HelaasFast4ward     Helaas toch niet! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja

wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

race1d
Forum-lid

Gebruikersavatar race1d 01 mar 2006 22:28

Il Grasso      NeeSpEric        JaRolandt        Ja/NeeZombie        Ja/NeeMarkie        Ja/Neejimbo          Ja/NeeCas             Nog geen idee,  sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".race1d        Nee, wintersport :)bike_add1ct    Nee   (WT.nl tocht)Cor01          Neewho cares    Ja/NeeMannimo      JaBig Rosa      NeeAntoni        Nee, sorrymensma       Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie        Ja/NeeChub          Ja/NeeNoppie        Ja (als het droog weer is!)      L.A.N.C.E.     Ja/NeeCube            Ja/NeeSwind           Ja/NeeThe Riddler    Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B        NeeRene1           Ja/NeeMotta           Ja/Nee Toor             Nee, HelaasFast4ward     Helaas toch niet! scottwilko       Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004      Ja/Neets-biker          Nee BigM               ???Beginnertje     Ja/NeeWoutert        NeeColnagofreak   Ja/NeeRudo               ja
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Plaats reactie