Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

tubes

poets
Forum-lid

Gebruikersavatar poets 11 jan 2006 23:27

Hi Sharkman,

Ik zou graag een keertje Tufo's willen proberen puur uit nieuwsgierigheid.
welke zou ik dan moeten nemen,wel voor een normale velg.
dit is puur uit nieuwsgierigheid hoor, niet uit technische overwegingen.

groet poets

madone5.9
Forum-lid

madone5.9 13 jan 2006 17:23

Nou ik heb de vittoria (21 mm) geleend van een fietsmaat om te proberen. Ik weeg nu 70 kg (zomer 68/69 kg) hoeveel bar zou ik er in doen? Ik zat te denken aan 8,5 bar?

P.S. voor degene die eventueel ook deze tubes wilde bestellen is helaas niet meer mogelijk. Echter, voor de volgende bestelling wel en die is zo over 2 maandjes. Laat ik dan wel ff weten.

sharkman
Forum-lid

sharkman 13 jan 2006 22:25

Tufo's kun je altijd bestellen . Ik zou gaan voor de elite serie (de 215 is ok). Wil je echt een bomb proof band dan zou ik de Hi compositte kevlar met anti lek vloeistof nemen kennis van met heeft met één set twee jaar achtereen Parijs Roubaix gereden......

poets
Forum-lid

Gebruikersavatar poets 14 jan 2006 22:01

dank je Sharkman,ga kijken waar ik ze bij mij in de buurt kan kopen.

groet poets

michiel17
Forum-lid

michiel17 23 feb 2006 22:14

Quoten: Origineel geplaatst door poets op 14 Januari 2006

dank je Sharkman,ga kijken waar ik ze bij mij in de buurt kan kopen.groet poets

Na toch er uiteindelijk uit te zijn gekomen, heb ik de bontrager aero carbon wielen bestelt, en die komen maandag of dinsdag aan mijn deur een nieuw baasje zoeken. Nu moet ik nog een set tubes hebben, ik kan niet echt overal een duidelijk antwoord krijgen. Wat zijn nou de beste tubes (behalve veloflex 80 euro is voor mij net iets te veel van het goede) voor rond de 35 euro. En ook makkelijk om te leggen.Het liefst geheel zwart. Ik hoor het wel van jullie!.

Gr Michiel

michiel17
Forum-lid

michiel17 23 feb 2006 22:30

Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 23 Februari 2006

Na toch er uiteindelijk uit te zijn gekomen, heb ik de bontrager aero carbon wielen bestelt, en die komen maandag of dinsdag aan mijn deur een nieuw baasje zoeken. Nu moet ik nog een set tubes hebben, ik kan niet echt overal een duidelijk antwoord krijgen. Wat zijn nou de beste tubes (behalve veloflex 80 euro is voor mij net iets te veel van het goede) voor rond de 35 euro. En ook makkelijk om te leggen.Het liefst geheel zwart. Ik hoor het wel van jullie!. Voor alleen droog weer

Gr Michiel

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 27 feb 2006 05:19

Na toch er uiteindelijk uit te zijn gekomen, heb ik de bontrager aero carbon wielen bestelt, en die komen maandag of dinsdag aan mijn deur een nieuw baasje zoeken. Nu moet ik nog een set tubes hebben, ik kan niet echt overal een duidelijk antwoord krijgen. Wat zijn nou de beste tubes (behalve veloflex 80 euro is voor mij net iets te veel van het goede) voor rond de 35 euro. En ook makkelijk om te leggen.Het liefst geheel zwart. Ik hoor het wel van jullie!. Voor alleen droog weer

Gr Michiel

Hoi,
Veloflex Carbon kost in Duitsland ongeveer 45 Eurie per stuk plus verzendkosten. DE ventielkern is uitschroefbaar dus je kan er ventielverlengstukken op plaatsen mocht dat nodig zijn.
Vittoria tubes zijn ook in volledig zwarte uitvoering te krijgen. De nieuwe Corsa CR is uitstekend geschikt als trainingstube, prijs is me niet bekend.
Ciao,

Snobisme is een dure hobby...

Plaats reactie