Tacx Sirius T1435 of Tacx Swing T1460
Hoi Ik heb laatst de Swing gekocht. Het meeste lawaai wordt veroorzaakt door de fiets en het trefpunt (band tegen remunit). Ik heb geen last van lawaai, maar dat is persoonlijk. Verder heb ik onder de Tacx een vilten tegel die de trillingen reduceert. Ik heb gelezen en me laten vertellen dat de Swing meer geschikt is voor krachttraining en intervaltraining. Kijk ook ens op de site van Tacx.nl, daar staat ok waar welk type voor bedoelt is. Vergeet ook niet iets te bedenken voor je voorwiel, op de juiste hoogte te brengen. Je kan in combinatie met een hartslagmeter wel erg goed gericht trainen, dus succes en ik zie je wel achter me fietsen (hoop ik).
Bedankt allemaal...
Ik heb inmiddels de bestelling geplaatst. Het is de Sirius geworden. Zal mij benieuwen wanneer het enorme pakket wordt geleverd! En dan.... puffen maar... en... op naar Zuid-Limburg!
Ik heb inmiddels de bestelling geplaatst. Het is de Sirius geworden. Zal mij benieuwen wanneer het enorme pakket wordt geleverd! En dan.... puffen maar... en... op naar Zuid-Limburg!
Geheel groen, dus jullie kunnen mij vanalles wijs maken!