Shimano XT
-
- Forum-lid HC
Pas wel vervangingsbladen gezien voor de nieuwe xtr (nu ja nieuw is ook al weer een paar jaar oud), maar of dit ta was weet ik niet zeker. oja gezien in zwolle
Dit probleem komt veel voor bij XT voorbladen, Shimano zegt zelf: helaas, wedstrijdgroep, gewoon vervangen. Ik heb ook wel eens gehoord dat iets bijslijpen met een dremel ook voldoende is, dan heeft hij er geen last meer van. En anders gewoon andere tandwielbladen aanschaffen.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 19 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Squid op 17 Maart 2006
Tip: Blackspire voorbladen kopen. Gaan drie keer zo lang mee als de shimano bladen!
Blackspire komt uit Canada, stond toevalig gisteren ff in een Fm zaak waar ze de Blackspire hadden liggen en het zag er mooi uit! stond alleen geen prijs bij, hmm... zal wel iets duurder zijn dan shimano. Maar als het 3 keer langer meegaat dan zal de prijs wel redelijk zijn , ik ga er niet vanuit dat ze 3 keer zo duur zijn!!
Niet gaan zeuren over reclame aub, zo is t n.l. niet bedoeld. Als t goed is staan op onderstaande link wel wat prijzen:
http://www.bikepartsrus.nl/blackspire-m-51.php
Quoten: Origineel geplaatst door Squid op 17 Maart 2006
Tip: Blackspire voorbladen kopen. Gaan drie keer zo lang mee als de shimano bladen!
Blackspire komt uit Canada, stond toevalig gisteren ff in een Fm zaak waar ze de Blackspire hadden liggen en het zag er mooi uit! stond alleen geen prijs bij, hmm... zal wel iets duurder zijn dan shimano. Maar als het 3 keer langer meegaat dan zal de prijs wel redelijk zijn , ik ga er niet vanuit dat ze 3 keer zo duur zijn!!
Niet gaan zeuren over reclame aub, zo is t n.l. niet bedoeld. Als t goed is staan op onderstaande link wel wat prijzen:
http://www.bikepartsrus.nl/blackspire-m-51.php
-
- Forum-lid
Just buy a race face crank
if you aren\'t dirty , you didn\'t bike like you should do