Overzicht 2005, mooiste actiefoto’s
De foto van Basso en de gespierde vrouwenarm is weliswaar van de Tour 2004 (La Mongie, denk ik).
Nog meer eigen foto's... Dwars door Vlaanderen is dit, boven op de Oude Kwaremont:
En renners die we voor 't laatst zagen koersen:
En tijdens de Ronde van Vlaanderen: "held en anti-held":
Wim heeft honger:
En Bram kijkt in mijn cameralens:
Nog meer eigen foto's... Dwars door Vlaanderen is dit, boven op de Oude Kwaremont:
En renners die we voor 't laatst zagen koersen:
En tijdens de Ronde van Vlaanderen: "held en anti-held":
Wim heeft honger:
En Bram kijkt in mijn cameralens:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
En dit nog... non action, maar een van de leukste fotoshoots van 't jaar... Ullrich aan het hotel in de Vogezen tijdens de Tour. Precies niet helemaal wakker, maar schitterend hoe ie even de lens in tuurde:
Ter vergelijking. Goed 2 maand later, begin oktober, legde ik hem zo vast in Friedrichshafen; ook heel ontspannen toen:
Dit zijn dan weer foto's van Ulle (en Kessler) vorige week in Zuid-Afrika (van het net geplukt):
Ter vergelijking. Goed 2 maand later, begin oktober, legde ik hem zo vast in Friedrichshafen; ook heel ontspannen toen:
Dit zijn dan weer foto's van Ulle (en Kessler) vorige week in Zuid-Afrika (van het net geplukt):
Omdat te vaak het veldrijden vergeten wordt (foto A-cross Aalter en Superprestige Ruddervoorde):
Quoten: Origineel geplaatst door Silvan op 25 December 2005
Wat gebeurd hier???
Vraag ik me ook af... hoe doe je nu zoiets?!! ^^
Dan nog maar een TdF-foto van mij. Dario Cioni:
Wat gebeurd hier???
Vraag ik me ook af... hoe doe je nu zoiets?!! ^^
Dan nog maar een TdF-foto van mij. Dario Cioni: