Quoten: Origineel geplaatst door Cor01 op 12 December 2005
Wist ik op dat moment veel dat dit ooit op een heus wielrenshirt terecht zou komen......
Had je , je naam toch kunnen wijzigen, ene beginnertje of wesley of hoe die ook heet heeft dat ook gedaan.
Hoe kom jij aan je forum naam?
1e drie letters van mijn voornaam en laatste 3 van mijn achternaam gecombineerd. Gebruik dit ook altijd voor mailadressen e.d.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 12 December 2005
BigRosa is een hagenees, en leer mij hagenezen kennen, ik heb daar op school gezeten, vlakbij DE GELEENSTRAAT. Hij kan er dus niets aan doen dattie zo is.
================================
Ik hoop niet dat je denkt dat een hagenees zielig is of zo hoor!
En jij heb dichter bij de geleenstraat op school gezeten dan ik want ik ben opgegroeid in Rijswijk!!! alleen maar geboren als hagenaar , oke ik woon er nu weer wel en naar mijn uiterste zin!! tsja het werk is hier in de buurt dus ben economisch gebonden aan de randstad , maar als het ff kan gaat deze jongen lekker op pad in Drente of Limburg waar het leuk shoppen is in Maastricht, ik kom er graag en regelmatig.
Voel je je een Hagenees of meer een Hagenaar?(gezien je postings vermoed ik dat het meer naar dat eerste zal neigen...)
BigRosa is een hagenees, en leer mij hagenezen kennen, ik heb daar op school gezeten, vlakbij DE GELEENSTRAAT. Hij kan er dus niets aan doen dattie zo is.
================================
Ik hoop niet dat je denkt dat een hagenees zielig is of zo hoor!
En jij heb dichter bij de geleenstraat op school gezeten dan ik want ik ben opgegroeid in Rijswijk!!! alleen maar geboren als hagenaar , oke ik woon er nu weer wel en naar mijn uiterste zin!! tsja het werk is hier in de buurt dus ben economisch gebonden aan de randstad , maar als het ff kan gaat deze jongen lekker op pad in Drente of Limburg waar het leuk shoppen is in Maastricht, ik kom er graag en regelmatig.
Voel je je een Hagenees of meer een Hagenaar?(gezien je postings vermoed ik dat het meer naar dat eerste zal neigen...)
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
-
- Forum-lid
Cor01 staat toch prima op dat shirt.
Op bovenstaand verhaal van Cor01 kan je zijn naam vervangen door mijn naam (Rene1) Voorderest klopt zijn hele verhaal met dat van mij. En dus ook Rene1 op het shirt.....hmmm boeit me niet/vind het best.
Op bovenstaand verhaal van Cor01 kan je zijn naam vervangen door mijn naam (Rene1) Voorderest klopt zijn hele verhaal met dat van mij. En dus ook Rene1 op het shirt.....hmmm boeit me niet/vind het best.
Ach Jim is de afkorting van James , mijn voornaam. Daarbij van kleuter af aan al fan van James T Kirk, met als bijnaam jim. En jim werd in mijn tienertijd al snel JIMBO. En dat heb ik maar gehouden, Klink ik wat jonger dan ik ben.
En zo is t gekomen.
En zo is t gekomen.
CC, agr 100; limo 100
Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 12 December 2005
Ach ik lig er ook niet wakker van hoor....
Ach ik lig er ook niet wakker van hoor....
"Afstappen is geen optie"