Trainingswielen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 December 2005
Alleen in Leersum en 1 weggetje tussen Wageningen en Oosterbeek liggen er slecht bij. Voor de rest is het net een racebaan. Of weet jij nog een kasseien strook op de veluwe
Jep, fietspad vanaf het Eiland van Maurik de dijk af richting Eck en Wiel... moet je geen vullingen hebben want die rammelen spontaan uit je kiezen!!
Alleen in Leersum en 1 weggetje tussen Wageningen en Oosterbeek liggen er slecht bij. Voor de rest is het net een racebaan. Of weet jij nog een kasseien strook op de veluwe
Jep, fietspad vanaf het Eiland van Maurik de dijk af richting Eck en Wiel... moet je geen vullingen hebben want die rammelen spontaan uit je kiezen!!
Nou die goede wegen valt wel tegen hoor, vooral in Deventer, die heeft het volgens mij niet zo op fietsers
Ik moet er wel bij vertellen dat de wielen orgineel aan de noncassette zijde paraplu waren gespaakt met platte spaken. Dit bleef niet heel waarna ik ze omgespaakt heb naar kruis over 3 met gewone ronde spaken.
Sindsdien nooit meer problemen gehad
Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 09 December 2005
Quoten: Origineel geplaatst door motta op 08 December 2005
ook achteraan 28 spaken ?jullie hebben natuurlijk wel betere wegen in NL Motta
Plaatselijk valt het toch tegen...
Ik moet er wel bij vertellen dat de wielen orgineel aan de noncassette zijde paraplu waren gespaakt met platte spaken. Dit bleef niet heel waarna ik ze omgespaakt heb naar kruis over 3 met gewone ronde spaken.
Sindsdien nooit meer problemen gehad
Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 09 December 2005
Plaatselijk valt het toch tegen...
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 December 2005
Nou, de wildroosters zijn wel ongeveer het enige dat trilt
Nou, de wildroosters zijn wel ongeveer het enige dat trilt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Setje Campa Vento. Prima wieltjes voor het geld. 159 euro bij Salden, ook met Shimanobody. Staat wel een beetje als een vlag op een modderschuit dan hoor Christy
Less is bore
Moet je in Nederland maar is kijken hoe de fietspaden erbij liggen, het is soms echt slalomen tussen de losliggende tegels. Als je door de dorpjes Megen of Ravenstein kun je ook lekker hobbelen over de kinderkopjes!
Moet je in Nederland maar is kijken hoe de fietspaden erbij liggen, het is soms echt slalomen tussen de losliggende tegels. Als je door de dorpjes Megen of Ravenstein kun je ook lekker hobbelen over de kinderkopjes!
Als ie gaar is kom ik terug
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ach je moet echt niet zeuren over de kwaliteit van de wegen in Nederland voor fietsers. Enkel in bijv Denemarken zijn ze net zo goed, maar als ik de grens over rijdt naar Duitsland heb je meteen geen mooie gescheiden fietspaden meer langs drukke wegen. Je moet maar gewoon een beetje in de berm fietsen naast de streep aan de zijkant.
-
- Forum-lid